Dzień kota

Dzień kota? Czemu nie :)
Dzisiaj wszędzie trąbią że jest dzień kota. Mój kot ma swój dzień codziennie, jest przeze mnie rozpieszczany na każdym kroku. Mój mąż na początku śmiał się ze mnie że ciągle gadam do kota a teraz sam się na tym łapie:) Czasami słyszę że coś mówi będąc w drugim pomieszczeniu i pytam ,, co mówiłeś?" a on do mnie że ,,nic, z kotem rozmawiam" hehe.
Już kiedyś dodawałam post na temat mojego Bruna TUTAJ więc nie będę się za bardzo rozpisywać.  Wtedy był jeszcze malutki ale teraz to już duży rudy łobuz:) Sami zobaczcie.

kot, koty, rudy kot, czarny kot, okno, pers, perski kot, cat, polish bloger, girl, blogerka

                                    A tak zawsze ale to zawsze przeszkadza mi przy robieniu zdjęć na bloga:)

          Uwielbia psocić razem z kotkiem mojej teściowej. Przychodzą do siebie wzajemnie i wariują :)

kot, koty, rudy kot, czarny kot, okno, pers, perski kot, cat
                                                 Oj rzadki to widok że leżą tak grzecznie :)

dzień kota pers

11 komentarzy:

  1. słyszałam o tym, że dziś jest dzień kota ale że nie mam kota to nie obchodzę go hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcie nr 2 słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nawet nie wiedziałam,ze dzis taki dzien jest :)
    __________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  4. Kota nie mam i nigdy nie miałam bo ze mnie jest psiara, ale zwierzak w domu to fantastyczna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Nie wyobrażam sobie domu bez zwierzaka:)

      Usuń
  5. ja mam dwa kociaki i też czasami przeszkadzają przy robieniu zdjęć :)
    zawsze ciekawe na wszystko hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne koty. My mamy psa, który delikatnie mówiąc, kotów nie akceptuje, także niestety... Ale koty bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam koty, a moje dwa to kocham na zabój! Twój jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie kociaki!
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger