Moja pielęgnacja włosów

Często dostaje pytania co używam do pielęgnacji włosów więc dzisiaj o tym słów kilka.
Uważam że włosy jak i dłonie są wizytówką kobiety i powinnyśmy je rozpieszczać i dbać o nie.

Ostatnia moje włosy rozpieszczam kosmetykami od Il Salone Milano i widzę poprawę kondycji moich włosów za co bardzo się cieszę.

Może na początek przytoczę kilka słów na temat tej firmy.

IL SALONE MILANO to marka najczęściej wybierana przez najlepszych  fryzjerów od niemal 40 lat. W latach 80-tych ubiegłego stulecia zachwycono się produktami IL SALONE MILANO w najlepszych salonach fryzjerskich we Włoszech i w krótkim czasie marka podbiła wiodące salony fryzjerskie na całym świecie. Obecnie ponad 300 tysięcy profesjonalistów nadal wybiera formuły IL SALONE MILANO oferując swoim klientom sprawdzoną jakość i doskonałe rezultaty. Od teraz Polki mogą cieszyć się jakością profesjonalnych produktów w zaciszu własnego domu.


szampon, maska, odżywka, shampoo, maschera,Il salone, kosmetyki, pielęgnacja, włosy
Szampon glarious shampoo to świetna regeneracja dla włosów. Zawiera wyciąg z bambusa oraz podwójną dawkę protein mleka. Butelka szamponu ma 1000 ml więc jest mega duużo a dzięki dozownikowi można spokojnie nabrać szamponu bez obawy że wyleję się za dużo co mi się bardzo często zdarza :)

Maska Supreme Mask zawiera zaś proteiny mleka, pszenicy oraz ceramidy. Tuba jest pojemności 250 ml. i jest wydajna.

Moje włosy zawsze się strasznie puszyły i były sianowate. Teraz zauważyłam że stały się gładsze i co ważne nie mam rozdwojonych końcówek co mnie mega cieszy. Nie mam już również problemu z elektryzowaniem się włosów co zawsze było moją zmorą wiec ogromny plus dla tych kosmetyków.
Naprawdę jestem pod wrażeniem jak zmieniły się moje włosy.

Ostatnio nawet mój mąż powiedział ,,dotknij jakie mam miękkie włosy, użyłem Twojej maski co stała na wannie i kurcze świetne to jest" Ale mało tego wczoraj mówię że trzeba naszemu kotu kołtuna wyczesać albo wyciąć a on ,,coś Ty, weź tą maskę do włosów ona jest genialna i nawet na takie kołtuny mu pomoże" Oczywiście nie testowałam tego na kocie i wycięłam kołtun :)

 Naprawdę polecam ten zestaw jeżeli ktoś ma niesforne, suche i zniszczone włosy. Ja będę teraz wierna tym produktom bo naprawdę mi pomogły za co dziękuję.




 Miałyście któryś z tych kosmetyków? Jak tak to co o nich uważacie?




8 komentarzy:

  1. znam te produkty i dobrze się spisują :) włosy po odżywce są fajnie wygładzone

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam tych kosmetyków, ale podoba mi się opisywany efekt wygładzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę te produkty. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem, bo posiada pompkę, a to ogromny plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy :) Chętnie bym wypróbowała, bo mam strasznie przesuszone włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo ja również mam przesuszone i świetnie te kosmetyki sobie z nimi radzą :)

      Usuń
  5. nie znam tej serii, bardzo mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie znam tych produktów :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger