Plakat- miłość

Jak już wiecie urządzamy mieszkanie a więc ostatnio przeszukuję internet aby się trochę zainspirować. Ogólnie nie chcę wkładać w nie zbyt dużo pieniędzy ponieważ nie wiem czy nam się plany nie zmienią ale na razie nie będę wam nic zdradzać żeby nie zapeszyć.
Wczoraj natrafiłam na blogu My Pink Plum na post w którym do pobrania są plakaty dla zakochanych TUTAJ

 Magda i Kamil mają super pomysły na takie plakaty czy też etykiety do herbat, plannery oraz inne dodatki. Uwielbiam ich blog i zachęcam was do obejrzenia. Jeden plakat spodobał mi się najbardziej i od razu wydrukowałam a teraz siedzę i podziwiam :)
Ramkę kupiłam za grosze w Ikea więc tanim sposobem mam piękny obrazek

dom, DIY, obrazek, żonkile, wiosna, inspiracje, lis, świeczka, aparat, kwiatek, miłość, obraz, ramka, pomysł

 Jak wam się podoba?
Macie może jakieś fajne pomysły na dodatki do domu które można samemu stworzyć?

10 komentarzy:

  1. Ślicznie to wszystko razem ze sobą wygląda <3

    ____________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kompozycja:) Plakat pasuje idealnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze co do dodatków to mam taki sposób na odmianę wnetrza: często w lumpeksach wyszukuję ciekawe zasłony, wielkie kawałki materiałów i w jakiś wymyślny sposób upinam, wiąże, podpinam. Całkiem fajnie to wygląda;) Pokazywałam moje twory w postach świątecznych. Można też łatwo i tanio zrobić świeczniki z kieliszków do wina;)

      Usuń
    2. Dziękuje:)
      Kiedyś napotkałam takie świeczniki z kieliszków ale dobrze że mi przypomniałaś, coś obejrzę :)
      Zaraz przejrzę Twoje posty bo bardzo jestem ciekawa jak CI to wyszło :)

      Usuń
  3. Plakat idealnie pasuje :)
    Zapraszam do mnie na walentynkowy post ;) może spodobają ci się zdjęcia lub stylizacja to zostaw po sobie ślad ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kiedyś kupiłam ramkę na trzy zdjęcia w Ikei i wydrukowałam lawendowe obrazki, fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda! :) Wspólna obserwacja? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger