Bolsius Aromatic Creations Woski z Rossmana

Uwielbiam wieczorem zapalić sobie pachnącą świeczkę albo wytopić wosk. Ostatnio kiedy robiłam zakupy w Rossmanie natrafiłam na woski od Bolsius Creations które od razu skusiły mnie swoim zapachem a wywąchałam je przez okienko jakie posiadają.
Ja wybrałam z serii Happy Mix w której znajdują się zapachy jabłka, truskawki i mango. Uwielbiam czy to kosmetyki czy woski o zapachu jabłka więc musiałam wziąć ten zestaw:)

Wosk szybko się roztapia i od razu czuć go w powietrzu.
Przyznam że mam woski z Yankee Candle i cena jednego jest taka jak tutaj całej paczki ale oczywiście czymś się różnią, jest to waga. Jeden wosk YC waży 22 gr. a ten od Bolsius waży 6 gr. a co za tym idzie- dłużej się topią. No i nie ukrywam że YC mają intensywniejsze zapachy. Aczkolwiek te również są dosyć mocne ale jakoś kiedy długo się palą to troszkę ten zapach mnie drażni i muszę przygasić a wystarcza mi już wtedy ten zapach co się unosi. Nie wiem czy tylko ja to tak czuje czy może ktoś z was miał te woski i ma podobne odczucia?
No ale nie wymagajmy nie wiadomo czego za cenę ośmiu wosków za 7,99zł. Jest to bardzo mało a jakoś za taką cenę jest świetna.

Miałyście te woski? A może inne z kolekcji Bolsious.

23 komentarze:

  1. Miałam je i wiem, ze juz ich nie kupie :) to nie jest to co YC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest ale jak za taką cenę to nie możemy od nich zbyt wiele wymagać :)

      Usuń
  2. Nie wiedziałam, że w Rossmannie są woski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam w Ross kominki do wosków ale samych wosków już nie. Może to dlatego, że mój Rossmann jest tak beznadziejnie zaopatrzony ;D Masz kominek z Rossmanna? Myślisz że YC się tam da spokojnie topić? Wiesz jaką mają wysokość?:)
    Zdjęcia świetne kolorystycznie!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kominka nie kupowałam ponieważ mam ten co na zdjęciu. Widziałam ten co mówisz a nawet były dwa bo jeden jest niby przeznaczony specjalnie do tych wosków od Bolsius ale myślę że na pewno można w nich palić YC :)
      Jeśli chodzi o wysokość to ciężko mi powiedzieć ale tak na oko to może coś około 10cm może troszkę więcej.

      O miło mi że podoba Ci się kolorystyka na zdjęciach bo przyznam że zawsze mam z tym problem :)Dziękuję:)

      Usuń
  4. Nigdy nie miałam jeszcze wosków, ale przymierzam się do kupna. Jednakże miałam już kiedyś podejście ze świecami zapachowymi z Ikea i się trochę zraziłam, bo po zapaleniu nie dawały żadnego zapachu.
    Te zapachy, o których tutaj piszesz, jak najbardziej kuszą, więc przy najbliższej okazji sprawdzę je!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda,też miałam kilka świec z Ikea które przy powąchaniu w sklepie pachniały cudnie a po zapaleniu już kompletnie nic.
      Jeśli chodzi o te woski to je naprawdę czuć :)

      Usuń
  5. ooo nawet nie wiedziałam, że są takie woski ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tych woskach! Jako świecomaniaczka koniecznie muszę wypróbować u siebie. Widziałaś mój najnowszy wpis? Wspomniałam w nim o Twoim wpisie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladaja swietnie, takie kolorowe chcialabym sie przekonac jak pachna! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyglądają, ale ja akurat jestem w YC zakochana - łamię je, wrzucam do kominka po kawałku, wtedy zapach jest subtelniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ślicznie wyglądają :*

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat woski palę sporadycznie, ale jak już coś kupuję to tylko YC bo mają najszerszy wybór zapachów, a ja wybredna jestem :D
    Masz cudowne zdjęcia na blogu ;) Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podobają :)
      Tak, to fakt YC mają piękne zapachy.

      Usuń
  11. Nigdy nie próbowałam, a zawsze chciałam wypróbować tych Yankee Candle. Uważasz, że lepiej zainwestować w nie, czy ten tańszy odpowiednik z Rossmana nie jest o wiele gorszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zrobiłam tak że kupiłam dwa woski od YC bo faktycznie tanie nie są a za dwa tak dużo nie zapłaciłam a przynajmniej wiem jakie są i teraz kupiłam te z Rossmana i też nie żałuję:)
      YC mają ładniejsze zapachy no i większy ich wybór ale ja nie uważam żeby te z Rossmana były gorsze bo też ładnie pachną :)

      Usuń
  12. Muszę się wreszcie zdecydować na jakieś woski, bo taki szał, a ja jeszcze żadnych nie miałam. ;) Świetny blog, kradnę do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam, że w rosmane są takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W ogóle nie wiedziałam o istnieniu tych wosków, na pewno kupię jak będę w Polsce :) małe słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow wyglądają bardzo ładnie :D Powiem CI że mam podobne odczucia ale np co do tańszych świeczek. Wosków tych nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądają 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam i kominek i woski z tej firmy, jestem bardzo zadowolona, śliczne zapachy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger