Czas na deser


Nie wiem jak wy ale ja słodyczami nie pogardzę :P Uwielbiam szybkie przepisy na coś słodkiego i dobrego. Jednym z takich deserów jest ten który widzicie poniżej. Nie wiem jak to nazwać ale jest bardzo podobne do tiramisu.
Po prostu nasączam biszkopty w mocnej kawie i układam w kieliszkach. W misce miksuję śmietankę 30% aż zgęstnieje, dodaję trochę cukru i serek mascarpone i jeszcze chwilę miksuje. Na ułożone biszkopty kładę tę masę potem kolejne biszkopty i znów masę. Na koniec robię różnie na niektóre daję owoce w tym przypadku są to borówki a inne po prostu posypuję kakao.
Przygotowanie deseru to dosłownie jakieś góra 10 min i smak nieziemski :)

deser, mascarpone, biszkopty, kieliszek, kakao, słodycze, przepis, tiramisu

A wy znacie jakieś przepisy na desery na szybko ?

Chętnie bym skorzystała bo teraz mam trochę wolnego a wiec jest więcej czasu i przyznam że codziennie muszę mieć jakiś deser :)

17 komentarzy:

  1. Nie ładnie to tak! O tej porze takie pyszności:) I co teraz? Muszę sięgnąć po moje ptasie mleczko:)
    Wszystkiego Najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tam, należy nam się szczególnie w tym dniu:)Ptasie mleczko to jeden z moich ulubionych słodyczy :)
      Dziękuję i wzajemnie :*

      Usuń
  2. Wygląda obłędnie! Mam ogromną ochotę na słodką rozpustę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj nie kuś, nie kuś! Ja jestem strasznym łasuchem, co też niestety odbija się na moim rozmiarze, ale co tam, raz się żyje;) Zjadłabym taki Twój pucharek:)
    Robię czasami taki deser, ale troszkę inaczej: na spód układam bezy, potem serek mascarpone zmiksowany z serkiem Danio i na wierzch mrożone albo świeże (zależy od pory roku) truskawki zblendowane. Ależ mi smaku narobiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to też musi być pyszne :) Na pewno wypróbuję tylko że ja nie przepadam za bezami więc zastąpię je czymś innym, może skruszone herbatniki :)

      Usuń
  4. mniam, pyszności, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm faktycznie świetnie wygląda ten twój deserek ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo kusząco :) Ja już jakiś czas temu postanowiłam nie jeść słodyczy i dobrze mi idzie, ale przyznam, że czasem mnie kusi. Zwłaszcza jak widzę takie dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam, właśnie mam ochotę na deser :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne inspiracje <3
    uwielbiam tego typu posty !
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. O retyyy...nie rób tego kobiecie w ciąży przed obiadem.... TERAZ CHCĘ TEN DESER. natychmiast...aaaa!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger