Elegancko? Nie dziękuję :)

Jak idę do pracy i zakładam białą koszule i czarne spodnie bo u nas panuje code dress to przyznam że źle się w tym czuje. Próbuje się przekonać do eleganckich stylizacji tym bardziej że już ten wiek :P ale jakoś wolę i lepiej czuje się w luźnych a nawet sportowych połączeniach.
Ostatnio będąc w pracy szłam na obiad i przechodząc koło Adidasa zobaczyłam na witrynie spodnie dresowe i wiedziałam że muszę je mieć. Nie było by w tym nic dziwnego ale były to spodnie męskie:) Pomyślałam że chyba muszę odpuścić ale siedziały mi w głowie i kolejnego dnia znów przeszłam koło nich i same krzyczały do mnie ,,weź mnie" i wzięłam:) Weszłam przymierzyłam i nawet poprawiłam sobie dodatkowo humor tym że pasował rozmiar XS hehe no ale to nic dziwnego bo to męska rozmiarówka :P
Od razu wiedziałam że połączę je z białymi butami ale co do góry to przyznam że pomógł mi w tym mąż :) Ubrałam spodnie od razu po powrocie z pracy żeby mu się pochwalić no więc jeszcze miałam na sobie tą białą koszule i mówi do mnie ,,ale świetnie wyglądają te spodnie w połączeniu z tą koszulą" hmm pomyślałam że faktycznie. Może to już jest mały krok i zacznę się przekonywać do koszul :)

inspiracje, wiosna, blog, stylizacja, koszula, adidas, superstar, włosy
inspiracje, wiosna, blog, stylizacja, koszula, adidas, superstar, włosy
inspiracje, wiosna, blog, stylizacja, koszula, adidas, superstar, włosy, dom, home
inspiracje, wiosna, blog, stylizacja, koszula, adidas, superstar, włosy, Sinsay
inspiracje, wiosna, blog, stylizacja, koszula, adidas, superstar, włosy
inspiracje, wiosna, blog, stylizacja, koszula, adidas, superstar, włosy


A  wy w jakich stylizacjach czujecie się najlepiej?



Przy okazji przypominam o konkursie w poprzednim poście i zachęcam do zgłaszania się TUTAJ

18 komentarzy:

  1. Połączenie rzeczywiście ciekawe. Podoba mi się, chociaż nie jestem fanką stylu sportowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to różnie raz lubię na elegancko, a raz na sportowo.
    Najważniejsze aby było wygodnie. Twoja stylizacja jest Ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, jestem pod wrażeniem! Dlatego, że są to spodnie męskie i w dodatku połączyłaś je z elegancką górą. Nie mogę się napatrzeć, wyglądasz świetnie! Na co dzień również preferuję wygodę i swobodę :)

    Uśmiechaj się :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mega miło że Ci się podoba :)

      Uśmiecham się ale wiesz sama robiłam sobie zdjęcia i jakoś tak nie miałam do kogo się śmiać :P

      Usuń
  4. Ja miałam swój mundurek, a pod spodem mogłam mieć tylko ... samą bieliznę. Na dłuższą metę nudne, ale za to jakie seksowne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście portki fajne, zwłaszcza w połączeniu z białymi butami, inaczej nie miałyby takiego uroku :)

      Usuń
    2. To fakt że musiałaś wyglądać seksownie :)
      Co do moich spodni to tak, od razu je widziałam w połączeniu z białymi butami :)

      Usuń
  5. Właśnie zastanawiam się nad modelem superstarów, jakie kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja ; ) bardzo fajnie się prezentuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam w pracy dres code i muszę niestety ubierać się na czarno. Dlatego rozumiem chęć odreagowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama skusiłabym się na te dresy,gdybym zobaczyła je w witrynie sklepu. Są genialne ! <3
    Ja w sumie lubię zarówno eleganckie,jak i sportowe stylizacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne te adasie :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście Romwe ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama mam w szafie męskie bluzy i koszulki i mam nadzieję, że nic w tym złego:) Swego czasu też takie ulubione świetne desy, i też były męskie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w pracy też niestety panuje dress code - nad czym bardzo ubolewam, gdyż tłamśi to moj charakter i temparament, wygądam jak szara myszka grrr
    dlatego po pracy szaleję z kolorami, printami- aby odbić to sobie hehehe :)


    ejjj boskie te portaski kupiłaś- w życiu bym nie powiedziala, że są męski hehe mega pozytywne są- sama dumnie bym nosiła ! :D

    super wyglądasz- łobuziarrra :D

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  12. Choruje na te adidasy, są ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super są te spodnie! Bardzo podoba mi się stylizacja, aczkolwiek to nie moje klimaty- stawiam jednak bardziej na eleganckie, ale codzienne outfity:)
    xyzqui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger