Inspiracje Wielkanocne

Nie wiem jak wy ale nie mogę się doczekać Wielkanocy. Uwielbiam te święta dla mnie mają w sobie taką magię. Jak pomyślę o nich to od razu gęba mi się cieszy, przypinają mi się lata dzieciństwa jak w Wielkanoc wstawałam i pod drzwiami leżał kosz a w nim prezenty od ,,zajączka" :)  Zajączek już mnie nie odwiedza hehe ale co roku zasuwam z koszykiem do kościoła i to nie jednym bo mam swój, rodziców, babci a i w tamtym roku teściowa się dorzuciła więc miałam cztery :)

Nie mogę się doczekać tych dni. Już widzę zastawiony stół a na nim wiosenne kolory, żywe kwiaty, żurek mojego kochanego taty i moja wspaniała rodzina:) Ach jak to fajnie że jeszcze tylko kilka dni i tak będzie :)

Zostawiam was z inspiracjami żebyście tez poczuli choć trochę magię tych świąt :)


Inspiracje Wielkanocne  Wielkanoc wiosna
Inspiracje Wielkanocne dekoracje DIY

 A wam z czym kojarzą się święta Wielkanocne ?
Też je lubicie ?

5 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje :) też lubię Wielkanoc :) oby tylko tego roku pogoda nam słoneczna dopisała.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dziś odwiedziłam pepco i nakupowałam kilka drobiazgów na wielkanoc i od razu czuć święta w domu ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Te złote jajeczka fajne.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przyjemnie sie ogląda owe inspiracje

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger