Kosmetyki od Manna

Lubisz naturalne kosmetyki? Jeśli tak to zapraszam na stronę Manna . Mają świetnie kosmetyki które są wytwarzane przez wykwalifikowanych specjalistów. Produkty Manna nie zawierają środków chemicznych i są pod tym kątem dokładnie badanie. W kącie hali produkcyjnej jest laboratorium przy którym siedzi jedna osoba i sprawdza z dużą dokładnością przy pomocy specjalnych urządzeń czy dostarczone surowce posiadają choćby cząstkę zanieczyszczenia chemicznego.
Dodatkowym plusem jest to że produkty Manna nie są testowane na zwierzętach co jest udokumentowane.

Przeglądając ich stronę ciężko się zdecydować co wybrać gdyż jest masa świetnych produktów i każdy znajdzie coś dla swojej cery.
Przedstawię wam produkty które ja posiadam.

manna, kosmetyki, kosmetykinaturalne, błyszczyk, wazelina, olejek kokosowy, mydło, nierafinowane,kokos, olejek, lip balm, shiny lips,

 Mydło Manna White Satin jest przeznaczone do cery suchej i wrażliwej. Za sprawą białej glinki którą posiada w składzie świetnie oczyszcza cerę i szczerze przyznam że poradziło sobie z moimi zaskórnikami za co duży plus bo tego oczekiwałam. Używam go codziennie do mycia twarzy rano i wieczorem i co jest ważne po użyciu nie mam uczucia ściągnięcia skóry a za to czuć lekkie nawilżenie.


Balsam do ust „Olśniewający uśmiech” ma za zadanie pielęgnować i nawilżać usta co oczywiście się sprawdza. Uwielbiam kosmetyki które mają w składzie masło shea a ten balsam je posiada i dzięki temu naprawdę świetnie nawilża usta i po użyciu są gładkie i miękkie. Już nie wspomnę o zapachu który aż kusi do zjedzenia tego balsamu :) A to za sprawą olejków eterycznych które są w 100% czyste. Jest to połączenie olejku cytrynowego i pomarańczowego. Producent zapewnia że również zapobiega powstawaniu opryszczce ale ja tego nie mogę stwierdzić ponieważ nigdy z tym nie miałam problemu ale wierzę na słowo:)


Olejek kokosowy jest już znany większości i coraz więcej osób po niego sięga ale ważne jest aby wybierać ten nierafinowany i właśnie taki jest w ofercie Manny. Ja olejek używam najczęściej do włosów ponieważ mam przesuszone. Wsmarowuję na długość kitki przed myciem i trzymam tak około godz. lub dwóch. Po umyciu włosy są miękkie, miłe w dotyku i sypkie. Również smaruje nim twarz dzięki czemu nawilża cerę. Można także wsmarować na całe ciało ale ja osobiście wolę do tego lżejsze produkty ale jeśli ktoś ma przesuszoną skórę to polecam. Za to uwielbiam wykorzystać go do masażu ciała przy którym można się mega zrelaksować a przy okazji poprawić stan skóry. Olejek kokosowy dodaję również do smażenia. Jeżeli smażę coś co wymaga tak naprawdę małej ilości tłuszczu np. jajka to śmiało natłuszczam patelnię olejkiem i wbijam je :) Lekko czuć zapach kokosów ale mi to nie przeszkadza bo uwielbiam ten zapach a dzięki temu mogę zdrowo zjeść ponieważ wpływa korzystnie na układ trawienny.



5 komentarzy:

  1. Markę pierwszy raz widze na oczy.
    Same opakowania juz sa piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udostępniłam ten post na swoim fb :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej firmy... melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadanie wykonane,link udostępniony na moim fb :D

    tmalien@o2.pl

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger