Meet Beauty 2016

Jestem mega zadowolona ponieważ zostałam zaproszona na Meet Beauty Conference:) Nigdy jeszcze nie brałam udziału w tego typu konferencji i to będzie pierwszy raz dlatego ciekawość mnie zżera.
Już wiem że będzie naprawdę wiele blogerek które na co dzień obserwuję i jestem mega podekscytowana że będę miała okazję poznać je w realu.
Dodatkowo muszę przyznać że będę pierwszy raz w Warszawie bo nie ukrywam że wybierałam się tam już kilka razy ale zawsze coś a teraz już wiem że na 100% będę :) Mega się cieszę że dostałam szansę wzięcia udziału w tej konferencji i już nie mogę się doczekać.


Do z was również będzie?  Z kim się spotkam 23 kwietnia ? :)

29 komentarzy:

  1. ja znów żałuję, że się nie zgłosiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety trafiłam na listę rezerwową :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żeby jeszcze się udało.
      Koniecznie napisz mi jak tak się stanie :)

      Usuń
  3. to będzie okazja się spotkać :) mam nadzieję, że druga edycja będzie tak samo rewelacyjna jak pierwsza :)

    zaczarowana-oczarowana.pl


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musimy się spotkać :)
      Do pierwszej się właśnie nie zgłaszam ale słyszałam z opinii innych że było super :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Super :)
      Do zobaczenia, koniecznie :)

      Usuń
  5. Na pewno będziesz zadowolona :) Byłam na pierwszej, teraz też będę, do zobaczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dostałam się na tą konferencję, ale niestety pracuję tego dnia...
    A najgorsze jest to, że BARDZO chciałam być na stadionie narodowym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to faktycznie szkoda :(
      A może uda Ci się jeszcze coś zamienić w grafiku ? :)

      Usuń
  7. W tym samym dniu, u nas w Kielcach jest blogotok. Więc wybieram moje okolice :D
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że ja nie wysłałam zgłoszenia; (

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram się po raz drugi:) Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. W Wawie byłam raz, niestety ogólnie mam daleko :-( buziaki! Miłego spotkania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie byłam :)
      Również mam daleko :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  11. Super! Gratuluję :) W Warszawie byłam 2 razy, w wakacje planuję pojechać znowu :)

    Buziaki :*
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja właśnie nigdy nie byłam dlatego mam podwójny stres :)

      Usuń
  12. Świetnie! Gratuluję :) Do Warszawy niestety mam daleko :(

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja też mam daleko bo jakieś 370 km ale jadę :)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger