Konferencja Meet Beauty

Jak tylko się dowiedziałam że dostałam się na konferencję Meet Beauty to wiedziałam że to będzie świetne wydarzenie. Jako że nigdy nie byłam w Warszawie to przy okazji miałam okazję ją poznać. Wzięłam ze sobą męża i wyjechaliśmy w piątek bo do pokonania mieliśmy jakieś 360 km. Po przyjechaniu zameldowaliśmy się w hotelu i od razu pojechaliśmy zwiedzić Warszawę ale o tym na końcu postu:)

Meet Beauty odbywało się w sobotę 23 kwietnia na stadionie narodowym.


Przed wejściem na stadion umówiłam się z Pauliną z bloga Magic Lovv.
Obserwuje jej bloga już od długiego czasu i zgadałyśmy się na snapie że chętnie wejdziemy razem i umówiłyśmy się pod stadionem. Z daleka ją poznałam po uśmiechu bo muszę przyznać że jest mega wesołą osobą:) Od razu miałam okazję poznać Olę która również okazała się przesympatyczna:)


Weszliśmy na godzinę 10tą, no trochę spóźnione i przy wejściu od razu dostaliśmy identyfikatory. Potem skierowaliśmy się na sale w której było przywitanie przez organizatorki.


Następnie poszłam na warsztaty z Lirene. Pani Ania Orłowska którą zapewne kojarzycie z TVN Style wykonała na jednej z blogerek makijaż przy którym użyła podkładu No Mask który jest nowością i coś czuję że on stanie się hitem. Dostałyśmy go również w prezencie więc możecie wyczekiwać recenzji.
Z warsztatu byłam zadowolona świetnie słuchało się Pani Ani która jest naprawdę sympatyczną osobą. Fajnie że zapoznała nas z nowościami marki Lirene ponieważ lubię ich produkty i nie ukrywam że jestem ich ciekawa.


Po warsztacie była chwila przerwy więc poszłam z dziewczynami na stoiska kosmetyczne. Pochodziłyśmy trochę z jednej firmy do drugiej aby bliżej poznać produkty danej marki. Nie ukrywam że najbardziej spodobało mi się podejście firmy Eveline, Indigo oraz Pilomax. Panie z Eveline pokazały nam bliżej swoje produkty i dały do przetestowania te które same chciałyśmy przetestować więc takie indywidualne podejście uważam za duży plus. Indigo zaś sprezentowało nam sporo swoich produktów które niesamowicie mnie ciekawią ponieważ przy stoisku kiedy je bliżej poznałam to już się nimi zachwyciłam. Pani z Pilomax świetnie wiedziała czego potrzebują moje włosy i dobrała kosmetyki takie które idealnie pasują do nich. Później również podeszłam zbadać stan moich włosów na stoisku Gliss Kur i o zgrozo tylko potwierdziły się moje obawy i Pani powiedziała że mam bardzo zniszczone włosy. Jest ich dużo ponieważ norma to 120-150 na cm. kwadratowy a ja mam ich 162 więc chociaż tyle dobrego :P Teraz będę jeszcze bardziej stawiać na pielęgnację moich włosów :)


Następnie poszłam na warsztat z Tołpy. Poprowadziła go kosmetolog Pani Lidia Łodzińska- Szafrańska. Tematem tego spotkania było jak kupować mniej kosmetyków i wybierać je mądrze.  Przyznam że oczekiwałam że dowiem się czegoś więcej o firmie Tołpa i ich produktach bo nie ukrywam że mnie ciekawią ale niestety nie było o nich mowy.


Niestety warsztaty nachodziły na siebie w czasie kiedy trwały wykłady i podczas gdy byłyśmy na Tołpie to odbywał się wykład ,,Instagram- jak budować i angażować społeczność" który prowadziła Marta Lech- Maciejewska Byłam go bardzo ciekawa i na szczęście Marta zgodziła się abyśmy wraz z Pauliną i Olą przyszły do niej po wykładzie i że poświęci nam chwilę. Tak też zrobiłyśmy:) Dowiedziałyśmy się wielu cennych wskazówek jak prowadzić instagram, jakie robić zdjęcia, jakich programów używać do obróbki zdjęć itp. Poznałyśmy również menadżerkę Marty i przyznam że obie są przesympatycznymi kobietami z uśmiechem na twarzy. Z tego miejsca chcę jeszcze raz podziękować Marcie za te wszystkie rady i poświęcenie swojego czasu :*


Jako że miałyśmy jeszcze chwilę to poszłyśmy do stolików coś zjeść bo nie ukrywam że czas leciał tak szybko że całkiem zapomniałam że praktycznie nic jeszcze nie jadłam:) Tam były przyszykowane dla nas kanapki i zupy krem. Ja wybrałam krem z pomidorów z grzankami i przyznam że był bardzo smaczny.
Tak najedzone pogoniłyśmy na kolejny wykład prowadzony przez Panią Kasię Nowakowską i Panią Anię Pytkowską z BLOGmedia. 


Panie wtajemniczyły nas jak powinien wyglądać nasz blog, czego unikać a co stosować aby był czytelny i przejrzysty aby chciało się do niego wracać. Poruszone były kwestie związane ze statystykami bloga, rodzajami umów, jak one powinny wyglądać i na co zwracać uwagę przed ich podpisaniem oraz wyceny. Jestem mega zadowolona że poszłam na ten wykład chociaż musiałam poświęcić w tym czasie warsztat z Indigo ale nie żałuję bo teraz wiem jakie błędy popełniałam i pomału poprawiam to na moim blogu chociaż jeszcze sporo przede mną:)


 No i na koniec było pożegnanie, dziewczyny które brały udział w konkursach miały przyznane nagrody i oczywiście było zapowiedziane że Meet Beauty będzie organizowane co roku :) Mam nadzieję że na kolejne uda mi się również dostać bo baardzo mi się podobało i co najważniejsze wiele się dowiedziałam podczas tego spotkania i poznałam wspaniałe osoby. Atmosfera była świetna i fajnie było spotkać się w tak dużym gronie blogerek i poznać nowe twarze. Gdyby nie Meet Beauty to wątpię abym mogła kiedykolwiek poznać osobiście Paulinę. A teraz jesteśmy w stałym kontakcie i liczę że tak zostanie bo to świetna, przyjazna i sympatyczna osoba. Mam wrażenie że mamy takie same charaktery i poczucie humoru :) 


 Dziekuję Meet Beauty za zaproszenie i za ten dzień który spędziłam w tak świetnym gronie z takimi osobami :)
Na koniec jeszcze zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie na stadionie narodowym. Ja jestem na samej górze i ledwo mnie widać :) A na dole te dwie uśmiechnięte twarze to sprawczynie tego ,,zamieszania" Pani Ania i Pani Kasia o których pisałam wcześniej :)



Acha i zapomniałam napisać że dostaliśmy trochę prezentów więc możecie wyczekiwać sporo recenzji :)




Kto z was był na Meet Beauty ? I jakie są wasze odczucia ? 
Myślę że nie ma osoby której by się nie podobało :D


P.S Dodałam kilka zdjęć od Meet Beauty :)

27 komentarzy:

  1. Z pewnością było super
    Ja niestety mogłam jechać :((
    pozdrawiam MARCELKA♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda ale nic straconego, może za rok się uda :)

      Usuń
  2. Świetne wydarzenie, bardzo dobre wrażenie zrobiła na mnie firma Indigo. Cieszę się, że zafundowali nam tyle kosmetyków do testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie również :) Tak, sporo tego a jestem bardzo ich ciekawa :)

      Usuń
  3. Mam nadzieję,że w następnej edycji wezmę i ja udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konferencja była bardzo udana i świetnie się na niej bawiłam :) wielkie brawa dla organizatorów

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak mi również się bardzo podobało. Brawa dla nich i to wielkie zasłużone :)

      Usuń
  5. świetne wydarzenie ;) za rok nie odpuszczę;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym wydarzeniem, więc myślę, że w przyszłym roku uda mi się uczestniczyć w Meet Beauty - taka wymówka, żeby się spotkać! :)

    Jeśli szukasz czegoś do polepszenia kondycji swoich włosów, to polecam olejowanie na noc. Daje niesamowite efekty, bo włosy są miękkie, lśniące, sprężyste i o wiele zdrowsze! Do tego regularne podcinanie konców u fryzjera i będzie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się zgłoś :)

      Jak tylko przeczytałam to od razu poszłam olejować i już kilka godzin siedzę z olejkiem kokosowym :)
      Po umyciu delikatnie sama sobie podetnę bo unikam w tej kwestii fryzjerów bo oni to kilka cm ścinają :)

      Dzięki za rady :)

      Usuń
  7. woooow uwielbniam czytać te relacje i przypominać sobie o meet beauty raz jesczez :) było cudownie ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :)
      Taak było świetnie :)

      Usuń
  8. Świetny wpis Kochana taki dopracowany. Widać że poświęciłas na niego sporo czasu :* a tym samym bardzo mnie zaskoczyłaś :) Bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa na temat mojej osoby :* Też bardzi sie ciesze że Cie poznałam:* a kontakt się nie urwie, nie , nie! Nie ma takiej opcji :* Też zauważyłam że byśmy się świetnie dogadywaly, bo we 2 jesteśmy takie smieszki haha DZIEKUHE!《3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czasu nad nim siedziałam, to prawda :)
      Nie ma za co kochana :*

      Usuń
  9. Za rok na pewno się pojawię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoś się bo naprawdę warto :)

      Usuń
  10. Zazdroszczę możliwości spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoś się koniecznie za rok :)

      Usuń
  11. Sporo się nasłuchałam o tym wydarzeniu i wszyscy mocno zachwalają Lirene, więc czuje, że ta firma coś w tym roku dla nas jeszcze przyszykuje i wszystkich zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez mialam jechac, ale co roku mi nie pasuje, albo mam zajecia wazne albo jak teraz praktyki ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy tak oglądam te zdjęcia, to aż żałuję, że jednak zrezygnowałam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger