Ciasto Kinder Country

Lubicie batoniki Kinder Country? Jeśli tak to koniecznie musicie zrobić to ciasto. Trafiłam na ten przepis na kilku już blogach i instagramie. Od razu zrobiłam zrzut ekranu i pognałam do sklepu po składniki. Piekłam je już trzy razy w przeciągu jakiś 4 dni :) Dzisiaj zawiozłam do rodziców jak pojechaliśmy na obiad i też go zachwalali.Zaraz lecę piec na jutro dla kuzynki bo obiecałam że jej przywiozę.

Składniki 
➡ 250g serka mascarpone 
➡ 350 g śmietanki kremówki 30%
➡ 2 tabliczki białej czekolady 
➡ 2 tabliczki mlecznej czekolady 
➡ herbatniki do wyłożenia blachy oraz do przełożenia mas
➡3 szklanki Nestle Kangus oraz trochę do posypania na wierzch.
Przygotowanie
  Spód tortownicy wykładamy papierem do pieczenia i układamy warstwę herbatników. Następnie rozpuszczamy dwie białe czekolady w kąpieli wodnej i odstawiamy do ostygnięcia. W międzyczasie miksujemy na sztywno 200 ml śmietanki kremówki 30%  potem dodajemy mascarpone oraz ostudzoną czekoladę. Dosypujemy 3 szklanki Nestle Kangus i wszystko razem mieszamy. Taką masę kładziemy na herbatniki. Na to nakładamy kolejną warstwę herbatników. Następnie czekoladę mleczną topimy w kąpieli wodnej i odstawiamy do ostygnięcia a w międzyczasie ubijamy 150ml. śmietanki kremówki i potem dodajemy ostudzoną czekoladę i mieszamy. Taką gotową już masę nakładamy na herbatniki i na wierzch posypujemy Nestle Kangus. Wkładamy na 2 godz.do lodówki.



Od razu mówię że jest to ciasto mega kaloryczne i słodkie. Mi to nie przeszkadza :)
Robiliście je już może? Smakowało wam?
A kto się pokusi i zrobi?

8 komentarzy:

  1. mniam, mam w planach je zrobić, ale najpierw leśny mech

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm currently using this and really loving it :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam, robiłam! Pyszne, ale mega słodkie i bardzo podobne do Kinder Country :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zjadłabym! <3
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie - z chęcią bym schrupała :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów.
    PS. Miło mi widzieć mój szablon na takim pięknym blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger