I po wolnym :)

Majówka już za nami i teraz powrót do codzienności. Ja w tym roku weekend majowy spędziłam na spokojnie ponieważ woleliśmy poświęcić ten wolny czas na robienie kuchni która pomału będzie już gotowa. Na szczęście pogoda dopisała i nie mogliśmy jej nie wykorzystać więc jednego dnia wybraliśmy się na spacer. Majówka szybko zleciała i trzeba wrócić do codzienności, do codziennych obowiązków. Ja byłam wczoraj zrobić morfologię i niestety wyniki mi spadły i mam anemię hg 9,4 gdzie norma jest 12-16 :( Ech a jakoś byłam pewna że wyniki będę miała dobre bo niby dobrze się czułam ale teraz już wiem że ostatnie bóle głowy to nie było niskie ciśnienie tak jak sobie mówiłam. No nic w piątek jadę do szpitala na kontrolę i zobaczę co powie moja lekarka.







wiosna moda koszula



A wam jak minął weekend majowy?
Spędziliście go również jak na spokojnie czy może pozwoliliście sobie na coś więcej ?


Nigdy nie sądziłam że będę słuchać Kwiatkowskiego bo to nie moja muzyka ale ta piosenka jest piękna. Jakoś mnie nastraja :)


18 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się koszula, sama chętnie taka ubrałabym :)
    mi majówka minęła szybko, za szybko, bez internetu i komputera :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wyzwanie bez komputera i internetu:) Ale fajnie tak się czasem oderwać :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niedługo kolejny długi weekend :)

      Usuń
  3. Kochana a jesz jarmuż, szpinak i gorzką czekoladę (minimum 70%)? Jarmuż gorąco polecam, kupisz go np. w Tesco a ma spore ilości żelaza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to nic nie daje :( Ja jestem po chorobie i u mnie nie ma wpływu to co jem, niestety.
      Ale dziękuję za troskę :*

      Usuń
  4. Piękne, wiosenne fotki :D
    Ja mam to samo z Kwiatkowskim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymamy kciuki oby wyniki wyszły lepsze.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przydało się bo troszkę są lepsze :*

      Usuń
  6. Niestety już po wolnym, ale nie ma co się użalać :) Wiosnę mamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa to prawda, jest piękna wiosna :)

      Usuń
  7. Moje ulubione buty!!! Świetnie Kochana wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je uwielbiam:)
      Dziękuję :*

      Usuń
  8. bardzo pozytywnie u Cb na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to usłyszeć, dziękuję :)

      Usuń
  9. Majówka niestety minęła za szybko
    Piękne zdjęcia
    Życzę zdrowia ;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger