Fotoksiążka od Saal Digital

Uwielbiam oglądać zdjęcia i wszelakie foto albumy. Jako że sama próbuję swoich sił w fotografii to jestem na etapie poszukiwania dobrej fotoksiążki.
Jak tylko dotarła do mnie książka od Saal Digital Polska to byłam mega ciekawa jak wyszło. Szczerze to miałam lekkie obawy czy jakość zdjęć nie będzie odbiegać od tych oryginalnych i nie potrzebne były te obawy.
Kolory są żywe i zdjęcia wyraźne a wszystko drukowane na wysokiej jakości papierze Fujifilm. Producent daje 75 lat gwarancji na trwałość kolorów:) Uff  żebym to ja tyle przeżyła :P no ale czego w takim razie chcieć więcej :)Książka jest solidnie wykonana.Każda strona jest sztywna i twarda. Dużym plusem jest też to że można zdjęcia drukować na środku kart i nie traci to na jakości ponieważ miejsce łączenia jest zupełnie płaskie. Zaskoczyło mnie to że tak dokładnie można samemu decydować o detalach i co jest jak dla mnie ważne to że nigdzie nie ma logo firmy.
Zaprojektowanie książki jest banalnie proste. Należy ściągnąć aplikacje która jest niesamowicie łatwa w obsłudze i w niej projektujemy każdą stronę a dodatkowo można skorzystać z gotowych projektów. Czyli można sugerować się gotowym wzorem układu stron,ilością stron czy ilością zdjęć na każdej stronie, oraz ich wielkością.
Ja wybrałam album w formacie A4 poziomo. Okładka jest błyszcząca a strony wewnątrz matowe. Wykonałam album ślubny bo przyznam że brakowało nam takiego ponieważ mamy tylko z wklejanymi zdjęciami.
Jestem bardzo zachwycona książką i szczerze polecam szczególnie jeśli ktoś chciałby stworzyć swoje portfolio.N stronie Saal Digital można zamówić nie tylko fotoksiążkę ale i również fotokartki, fotozeszyt, fotoobraz, kalendarz, plakat, fotonaklejki jak i również wywołać zdjęcia.










 Moim zdaniem książka nawet lepiej wygląda na żywo niż na zdjęciach :)
Koszt może nie zalicza się do taniej półki (moja kosztowała  ok.200zł )ale jest warte swojej ceny. Oczywiście cena zależna jest od wszystkich detali, od ilości stron itp. więc każdy może wybrać coś dla siebie.
Książka musi posłużyć na lata a jestem pewna że przy takiej jej jakości wykonania przetrwa sporo dobrych lat.

Chciałabym bardzo podziękować Saal Digital za możliwość przetestowania książki :)

5 komentarzy:

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger