Hair Jazz- czy warte swojej ceny

Jakiś czas temu dostałam do testów szampon i odżywkę do włosów od Hair Jazz. Przyznam że jak tylko przyszła paczka to gęba mi się cieszyła bo sporo dobrego słyszałam o tych produktach.
Producent zapewnia że przy stosowaniu tych kosmetyków włosy rosną trzy razy szybciej i że są miękkie i błyszczące. 
Na wielu blogach widziałam jak babeczki zachwalają jak to nawet kilka centymetrów przybywa im w miesiąc więc pomyślałam  że teraz to i ja będę miała wreszcie kudły po pas. I co?  No i lipa mam włosy w tragicznym stanie:( A o szybszym ich poroście nawet nie ma co mówić.

Stosowałam według zaleceń producenta czyli używałam co jakieś 3 dni. Najpierw spieniłam szampon i pozostawiałam na około 3 min. Następnie go spłukałam i nałożyłam odżywkę którą również zostawiłam na jakieś 3-4 min i spłukałam.
Czytałam  żeby uważać aby zbyt długo nie trzymać na włosach bo można je przeproteinować więc byłam uważna a włosy mam w okropnej kondycji. Jak ostatnio miałam badanie włosa i skóry głowy to babeczka powiedziała że mam mega zniszczone włosy i jak pokazała włos w przybliżeniu to przyznała że nawet nie wie co z nim się dzieje. Są połamane przez co nie mam równej długości i wyglądają jak bym je cieniowała czego nigdy nie robiłam,zawsze miałam cięte na prosto. Kiedy robię kitkę to wychodzą mi takie krótkie kłaki i myślałam że właśnie może rosną mi nowe dzięki tym kosmetykom ale przy tym samym badaniu kiedy o to zapytałam to dowiedziałam się że niestety ale to są połamane włosy:/
Po każdym użyciu tego szamponu i odżywki włosy przy czesaniu ciągnęły mi się jak by były gumowe i już wtedy powinno mi to dać do zrozumienia żebym sobie darowała z używaniem ich ale pomyślałam że skoro tyle dobrych opinii mają to pewnie nie pogorszą mi stanu włosów. Teraz tylko żałuję że je używałam bo ciężko jest mi je doprowadzić do poprzedniego stanu.

Hair Jazz- czy warte swojej ceny


Od jakiegoś czasu już tylko próbuję je odżywiać i czekam z niecierpliwością jak mi odrosną bo marzę mieć równą długość jak to było wcześniej.
Używała któraś z was?
Jak się u was sprawdziły te kosmetyki?

7 komentarzy:

  1. Kompletnie nie znam tej firmy, ale zdjęcia masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :*
      Co do tej firmy to też nie znałam, dopiero na innych blogach na nią trafiłam :)

      Usuń
  2. Ja bym musiała się długo zastanawiać czy testować czy nie .
    Co testowałam nowości to i tak musiałam wracać do szamponu HS

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tej firmie.Ja od kilku lat kombinuję z kosmetykami do włosów a i tak wracam z podkulonym ogonem do Seboradinu.

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie słyszałam o tym produkcie ale ma fajny flakonik ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Na blogach czytałam o marce i produktach, ale sama jeszcze nie miałam okazji stosować :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie się tez nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger