Krem do rąk Indigo

Podczas spotkania Meet Beauty dostaliśmy od Indigo pakę prezentów a w nich między innymi ten krem który mnie oczarował, zresztą jak większość ich produktów.
Jest to perfumowany krem do rąk który od razu uwiódł mnie swoim zapachem. Jeszcze nie spotkałam kremu o tego typu zapachu czyli perfum. Co zawsze podkreślam przy kremach czy balsamach dla mnie najważniejsze jest ich wchłanianie i tu duży plus bo krem szybko się wchłania i za moment czuć tylko jak gładkie są dłonie.
Kolejnym plusem jest opakowanie czyli buteleczka z pompką. Może do torebki bym nie zabrała ale na toaletce prezentuje się idealnie a dzięki pompce jest mega wygodne dozowanie go.





Dla mnie ten krem jest świetny i idealny dla moich dłoni które nie są mega suche ale potrzebują codziennego nawilżenia kremem i on w tym przypadku się sprawdza.

Miał go ktoś z was? Jakie odczucia?


5 komentarzy:

  1. O chce go!
    Tez musze miec takie super nawilżacze ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ale jeszcze nie używałam hehe
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny. Lubię kremy do rąk w pompce. A szybkie wchłanianie to też spory atut. Szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w zapasie krem Indigo, ale inny zapach, jeszcze nie otworzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam, ale zdecydowanym plusem tego produktu jest pompka i pojemność :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger