Mile spędzony dzień w Helfy


Kto mnie obserwuje na instagramie lub snapie(Tana2w) ten wie ze w zeszłym tygodniu zostałam zaproszona na otwarcie EkoButiku Helfy we Wrocławiu.. Kiedy tylko weszłam do środka od razu zostałam miło przywitana. Małgosia  opowiedziała mi bliżej o kosmetykach jakie mają w asortymencie. Wiele produktów znałam z dobrej opinii na blogach a wiele było mi nieznanych. Wchodząc do EkoButiku od razu uwagę przykuły oznaczenia na półkach. Jest to bardzo pomocne ponieważ każdy dzięki temu wie gdzie co leży a dodatkowo pod każdym produktem jest etykieta z krótkim opisem wybranego produktu za co duży plus.

Helfy kosmetyki naturalne






 Podczas tego spotkania miałam wykonane badanie cery i powiem wam że się miło zaskoczyłam ponieważ wypadło bardzo dobrze. Pani która wykonywała to badanie powiedziała że mam bardzo dobrze nawilżoną cerę i że rzadko zdarzają się tak dobre parametry. Jedynie skóra na szyi wyszła mi lekko za sucha ale tak się domyślałam ponieważ nie ukrywam że zdarza mi się o niej zapomnieć podczas kremowania. Potem miałam wykonany masaż twarzy olejkiem. Wykonała go przesympatyczna Agnieszka której za to bardzo dziękuję bo wyszłam po nim przyjemnie rozluźniona :) Do tego masażu wybrałam sobie olejek przeciwzmarszczkowy.Cera potem była idealnie nawilżona i gładka.
  Jeśli chodzi o asortyment to ja mogłabym spędzić tam pół dnia bo tak wiele rzeczy mnie zaciekawiło. Przede wszystkim zainteresowały mnie orzechy które używa się do prania zamiast proszku. Wrzuca się ze dwa trzy orzechy do prania i można je używać kilka krotnie więc są wydajne.

 Kolejnymi produktami jakie mnie zaciekawiły to mydła sadza soap. Jest to czarne mydło glicerynowe z węglem aktywnym.




Można było również wykonać tatuaż metodą mehendi. Jest to sztuka zdobienia ciała za pomocą pasty z naturalnej henny. W Indiach takie zdobienia na dłoniach i stopach stosują panny młode podczas ceremonii ślubnej. Ma to zapewnić pomyślność młodej parze
Taki tatuaż utrzymuje się około trzech tygodni i potem blednie i zanika.


Na koniec dostałam upominek od firmy za który ślicznie dziękuję. Miałam wybrać dla siebie dwa produkty więc wybrałam odżywkę do włosów oraz tonik tymiankowy z Sylveco. Bardzo dziękuję Małgosi za herbatkę Rooibos którą długo szukałam w innych sklepach i nie mogłam nigdzie znaleźć

Bardzo przyjemnie spędziłam ten dzień aż z tego wszystkiego zapomniałam kupić mydła z węgla i mydła kuchennego bo jestem ich ciekawa. Ale na pewno tam jeszcze wrócę na zakupy :) Lokalizacja dla mnie jest świetna bo mam go po drodze.
Helfy znajdziemy we Wrocławiu już w trzech miejscach.. Ten nowo powstały znajduje się na ul. Żmigrodzkiej 13c ale jeszcze są dwa przy ul. Sienkiewicza 4/1 i na ul. Św.Mikołaja 40.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger