Peeling solny VS cukrowy

Uwielbiam peelingi i najczęściej u mnie można znaleźć z Organique ponieważ uwielbiam ich produkty. Dzisiaj chciałabym wam w kilku słowach przedstawić peeling solny i cukrowy i powiedzieć wam który ja wolę osobiście i dlaczego.


Peeling solny który mam to z guaraną. Zapach jest cudowny taki przyjemny. Peelingi solne najczęściej używane są przed zabiegami wyszczuplającymi jak i antycellulitowymi. Sól w nich zawarta ma za zadanie stymulować mikrokrążenie przez co przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. W składzie oczywiście posiada masło shea które uwielbiam w peelingach.
Jak jest moja ocena tego masła?
No więc zacznę od tego czy wygładza. Tak, skóra jest potem gładka a do tego dzięki zawartości masła shea super ją nawilża i nawet po zabiegu nie trzeba używać balsamów. Nie wiem dlaczego po użyciu jak peeling trochę postoi to osadza się na wierzchu jak by olej. W składzie jest olej kokosowy i sojowy więc być może to one. Przy kolejnym użyciu trzeba wszystko razem zmieszać. Dla mnie minusem jest to że mega piecze w miejscach podrażnionych. Sól niestety tak działa ale to już dyskwalifikuje go na miejscu.


Peeling cukrowy jest z liczi i koziego mleka. No i oczywiście posiada w składzie masło shea. Uwielbiam kosmetyki mleczne a tutaj w połączeni z liczi po otwarciu opakowania od razu czuć cudowny mleczny zapach, no cudo:). W tym peelingu kozie mleko i liczi mają za zadanie dostarczyć witaminy oraz regenerować naskórek.
Skóra po nim jest mega gładka równie jak po solnym i również pozostawia tłusty film na skórze. Mam wrażenie że tutaj jest czuć grubsze grudki niż w solnym no ale nic dziwnego sól przecież jest delikatniejsza od cukru ale to nie sprawia jakiegoś problemu przy używaniu. Po użyciu długo czuć unoszący się zapach liczi na skórze jak i w łazience.
Tak więc jak dla mnie wygrywa peeling cukrowy. Po prostu solnego nie mogę używać z racji tego że skóra potem mnie piecze i szczypie. Dla mnie pielęgnacja ciała ma być przyjemna i tak jest z peelingiem cukrowym. Plus ten zapach liczi i mleka to już zupełny odlot :)

A wy jakie peelingi wolicie solne czy cukrowe?
Miałyście któryś z tych ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger