Przyjemnie spędzona niedziela

Dzisiaj z mężem byliśmy u moich rodziców na obiedzie a potem wybraliśmy się na kawę do Wrocławia na pergolę. Było bardzo przyjemnie co możecie zobaczyć na moim snapie (Tana2w) Może lepiej nie wchodźcie tam bo wstyd mi za męża hehe: Oczywiście żartuję ale uprzedzam że ja to mam tak z nim na co dzień :)
Dobra, nie będę się rozpisywać a tylko zostawię was ze zdjęciami bo o dziwo mi kilka zrobił :P
W jakiś sposób mogę nazwać że są to zdjęcia stylizacji ale nie wiem czy do końca mi to wyszło:) Ja się na modzie szczególnie nie znam i noszę po prostu to w czym się dobrze czuję.





pergola Wrocław

new balance style

fontanna multimedialna







new balance

JA bluzka- targ spodnie- H&M buty- New Balance MĄŻ koszulka- Tommy Hilfiger spodenki- New York buty- New Balance


​A wam jak minęła niedziela?

2 komentarze:

  1. Elegancka para :D
    Szkoda ze nie mam snapa :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ja ostatnio bardzo rzadko z niego korzystam ale czasami są dni że myślę że już za dużo tego dodałam :)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger