Szybka akcja


Kochani piszę do was na szybko bo mam sporo spraw do załatwienia a mam mało czasu. Zdecydowaliśmy się z mężem że jedziemy dziś w nocy do Międzyzdrojów. Podjęliśmy tą decyzję jakieś 2 dni temu bo jakoś nie bardzo mi się chciało, nie wiem czemu. Po ostatnich sytuacjach o których pisałam wam na instagramie jakoś nie mam na nic ochoty.
Jak już tam wspominałam moja mama w zeszłym tygodniu dostała kolki nerkowej i zawiozłam ją do szpitala. Na drugi dzień rodzice mieli zaplanowany wyjazd i moja mama się uparła że jedzie. Kilka dni czuła sie bardzo źle, wymiotowała i było jej słabo na szczęście teraz jest już dobrze. Mieli być dwa tygodnie ale stwierdziła że woli wrócić i puki ma urlop to porobi sobie badania do końca a żebyśmy na ich miejsce my przyjechali. Tak więc jedziemy dzisiaj w nocy i tam sie z nimi spotkamy i oni zaraz wrócą.
Mamy zaplanowany wyjazd pod koniec miesiąca no ale taka sytuacja i oni mają opłacone już góry za przyszły tydzień to czemu by nie jechać jak oni nie chcą. Najwyżej będziemy dwa razy w tym roku nad morze:)
Zostawiam was ze zdjęciami z ogrodu jak wypoczywałam z Filipem( kotem rodziców)



ogród kokos woda kokosowa lato wakacje




​Jest ktoś z was w Międzyzdrojach albo się wybiera na dniach?
Może się spotkamy ? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger