Tag- moja makijażowa historia

Jakiś czas temu Wiola z bloga Niewyparzona Pudernica dodała post z tagiem sory ,,jebła tag" hehe uwielbiam Cię za to :) Przeczytałam i pomyślałam że jest interesujący więc postanowiłam również i ja poodpowiadać na te pytania.
Od zawsze kosmetyka była mi bliska i nawet chodziłam do szkoły kosmetycznej lecz niestety ze względu na zdrowie musiałam z niej zrezygnować. Potem robiłam kursy, zdobywałam certyfikaty i jakoś tak ta kosmetyka przeplata się w moim życiu. Był okres że wkręcałam się w makijaże ale jakoś mi przeszło, chociaż czasami kusi mnie aby do tego wrócić, no zobaczymy. Przejdźmy do tagu:)

1. Czy pamiętasz swój pierwszy kosmetyczny zakup?

No niestety nie pamiętam było to tyle lat temu że hoho :)

2. Opisz swoją najlepszą maskarę. Czy znalazłaś taką, która spełnia Twoje wymagania?

Tak. Zdecydowanie jest to maskara Eveline Celebrities. Nawet teraz tak przeglądam mój blog bo byłam pewna że był o nim post ale o dziwo nie ma więc na pewno dodam, Jest to maskara którą używam od jakiś 3-4 lat cały czas. Obecnie nie bo mam doczepiane rzęsy ale chociażby dolne nią tuszuje. Super wydłuża rzęsy i je rozdziela a do tego jest jeszcze mega tania bo kosztuje ok.14 zł :)

3. Jaki rodzaj krycia preferujesz w podkładzie?

To zależy w jakim stanie mam cerę. Obecnie używam kremu BB z Garniera i mi to wystarcza ale są dni że moja cera jest kapryśna i wtedy sięgam po mocniejsze krycie typu podkład kryjący z Gosh-a albo Revlon.

4. Ulubiona marka luksusowa?

Nie używam takowych. Nie uważam że jeżeli kosmetyk jest drogi to znaczy że jest dobry. Kosmetyki dużo tańsze spełniają moje oczekiwania więc nie rwę się po te luksusowe bo mam inne wydatki.

5. Jakie firmy kosmetyczne chcesz wypróbować, a jeszcze tego nie zrobiłaś?

Ostatnio podczas odwiedzin salonu Helfy o którym pisałam TUTAJ zaciekawiły mnie kosmetyki kilku firm i to chyba tak na razie chciała bym je wypróbować. Na pewno po nie wrócę i zakupię:)

6. Ulubiona firma drogeryjna?

Nie mam jednej konkretnej. Hmm...może wybrałabym Eveline i Artdeco ponieważ większość ich kosmetyków mnie nie zawiodło i mam je zawsze od kilku lat w kosmetyczce. Ot, taka jestem im wierna :P

7. Czy nosisz sztuczne rzęsy?

Tak, mam od kilku miesięcy.

8. Czy jest makijaż, w którym nie wyszłabyś z domu?

Tak, charakteryzatorski :) Dziwnie bym się czuła i jestem pewna że każdy patrzył by na mnie jak na debila a nie chcę dawać im tej satysfakcji :P

9. Jaki kosmetyk jest przez Ciebie najbardziej wielbiony?

Przyznam że nie łatwo mi na to odpowiedzieć bo sporo przychodzi mi do głowy.

10. Jak często kupujesz kosmetyki do makijażu? Czy lubisz kupować od czasu do czasu, czy wszystko na raz?

Od czasu do czasu. Kupuje jak już mi się coś skończy no i czasami jak mnie skusicie czymś na swoim blogu:)

11. Czy masz "makijażowy budżet", czy kupujesz swobodnie?

Makijażowy budżet? O matko nieee, jeszcze tego by brakowało :)Tak jak pisałam w pkt.10 kupuję jak mi coś brakuje i tyle.

12. Czy wykorzystujesz rabaty, kupony, punkty z kart kupując kosmetyki?

Oj raczej tylko jak babeczka przy kasie zapyta o kartę a akurat mam to podam. Sama nawet o tych kartach zapominam.

13. Jaki typ produktu kupujesz najczęściej?

Kosmetyki do włosów ale dlatego że zużywam je litrami

14. Czy jest jakaś firma, której nie możesz znieść?

Harmony Plus po tym jak zniszczyłam sobie włosy ich odżywką i maską Hair Jazz o czym pisałam TUTAJ

15. Czy unikasz pewnych składników w kosmetykach, takich jak parabeny czy siarczany?

Raczej nie ale ostatnio złapałam się na tym że zdarza mi się przegląda skład kosmetyków do pielęgnacji twarzy :)

16. Czy masz ulubione miejsce, gdzie kupujesz kosmetyki do makijażu?

Nie

17. Czy lubisz próbować nowych kosmetyków pielęgnacyjnych, czy trzymasz się rutyny?

A pewnie że lubię :)

18. Ulubiona marka do ciała i do kąpieli?

Organique zdecydowanie

19. Gdybyś mogła kupować kosmetyki tylko z jednej firmy, to jaka by to była?

Chyba Eveline ponieważ lubię ich kolorówkę jak i kosmetyki do pielęgnacji

20. Jaka firma ma według Ciebie najlepsze opakowania?

Nie wiem, nigdy o tym nie myślałam.

21. Jaka celebrytka ma zawsze perfekcyjny makijaż?

Nie przykuwam uwagi jak są pomalowane.

22. Czy należysz do jakiejś internetowej, makijażowej społeczności?

Nie. Kiedyś dawno dawno jeszcze byłam na Wizażu.

23. 5 ulubionych urodowych guru.

Może nie guru bo to zbyt duże słowo. Często inspiruję się Maxineczka, Red Lipstick M0nster, Alina Rose

24. Czy lubisz produkty wielozadaniowe tak jak stainy do ust i policzków?

Są mi obojętne.

25. Czy jesteś niezdarna podczas nakładania makijażu?

Jestem idealna :D Hehe no zdarza się zazwyczaj jak się śpieszę to tuszem walnę prawie po czole:)

26. Czy używasz bazy pod makijaż, na oczy?

Na większe wyjścia tak ale pod makijaż. Pod oczy nie bo boję się że potem będą mi się cienie rolować :)

27. Jak dużo produktów do włosów używasz w typowy dzień?

Jest tego trochę. W typowy dzień? Ok to nie liczę dni jak nakładam olejki itp.
Codziennie myję głowę. Używam wtedy szamponu, odżywki, serum na końce i mgiełki. No i ostatnio żel do wmasowywania w skórę głowy.

28. Co pierwsze nakładasz korektor czy podkład?

Podkład. W końcu korektor zakrywa niedoskonałości które podkład nie zakryje.

29. Czy myślałaś kiedyś nad lekcjami makijażu?

Mam kilka kursów ukończonych

30. Co kochasz w makijażu?

To że można oszukać swój wiek :P

To by było na tyle :) Jeśli ktoś ma ochotę to dodajcie post odpowiedziami na te pytania bo jestem ciekawa waszych odpowiedzi. Koniecznie dajcie potem znać pod tym postem to zajrzę.
A to takie moje stare makijaże które dodałam jeszcze na początku prowadzenia bloga. bo innych zdjęć nie mam :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger