Balsam do ciała Dreams od Avon

Ostatnio skusiłam się na kilka produktów od Avon a w tym balsam do ciała Dreams.

Kategoria: kwiatowo-szyprowa
Nuty zapachowe: śliwka, róża stulistna, łagodne nuty drzewne

Skusiłam się po tym jak powąchałam wodę toaletową z tej serii Dream. Zapach bardzo mi się podoba. Jest delikatny lekko słodki ale i wyczuwam w nim taką elegancję. Co jest dla mnie ważne to to że nie jest to duszący zapach bo nie lubię takich balsamów. Do tego jest to trwały i długo czuć do na ciele.

Super nawilża skórę i bardzo łatwo się rozprowadza ponieważ jest średnio gęstej konsystencji a nawet bardziej pod rzadką dzięki czemu jest wydajny.

Balsam do ciała Dreams od Avon



 Używacie go, a może miałyście kiedyś?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger