Fit sernik


Ci którzy mnie śledzą na instagramie już go widzieli więc teraz przyszłam na blogu podać wam przepis. Sama często przeszukuję strony w poszukiwaniu przepisów na dietetyczne desery najlepiej bezglutenowe bo staram się ograniczać gluten. Przyznam że większość deserów jakie do tej pory robiłam to okazywały się jak dla mnie niesmaczne ale ten serniczek jest naprawdę dobry.
  • 150 g. twarogu
  • 1 jajko
  • 25g. proszku budyniowego bez cukru
  • ksylitol
  • maliny
  • płatki migdałowe
Mieszamy twaróg, jajko, budyń i ksylitol na jednolitą masę. Naczynie w którym będziemy podawać wykładamy papierem do pieczenia, lekko wciskamy maliny i płatki migdałów. Pieczemy w 160 stopniach około 40-45 minut.



Fit sernik przepis


Znacie jakieś przepisy na tego typu desery bezglutenowe?
Jak tak i dawaliście przepis na blogu to podajcie linka, chętni zajrzę :)

Zapraszam was do zaobserwowania mnie na fp TUTAJ oraz na instagramie TUTAJ.
Będziecie wtedy na bieżąco z postami bo tam zawsze o nich informuję 

1 komentarz:

  1. Mniam wygląda super :) ciekawa jestem jak prezentowal sie w środku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger