Long bob - nowa ja

Kto obserwuje mnie na instagramie lub fp ten wie że wreszcie się odważyłam i to zrobiłam. A kto nie obserwuje tego zachęcam :P
Ścięłam moje włosy które zapuszczałam jakieś 10 lat. Przyznam że z bólem serca podjęłam tą decyzję. Kiedyś jak byłam w podstawówce to chętnie nosiłam krótkie włosy i nigdy nie było mi szkoda ich ścinać a teraz żal mi było każdego centymetra. Kiedy tylko fryzjerka wzięła nożyczki w ręce zasłoniłam oczy rękoma i jak poczułam że ścina to łzy mi stanęły. Nie wiem czemu, ot taki odruch :(
Przez pierwsze dni nawet było mi wstyd wyjść do ludzi i źle się czułam ale przyznam że pomału się przyzwyczajam i zaczynam się dobrze czuć. Co ważne ich pielęgnacja czy układanie czy suszenie zajmuje mi dużo mniej czasu z czego się bardzo cieszę :)
Czy żałuję ? Jak zobaczyłam kitkę która została ścięta to przestałam żałować bo naprawdę była licha. Po długości poszło dużo ale w ilości włosów to było ich pięć na krzyż. Uważam że lepiej mieć krótkie włosy ale zadbane niż długie suche, zniszczone, niesforne i rzadkie a takie właśnie miałam.
Teraz się biorę ostro za pielęgnację i zapuszczam. Jak macie jakieś sprawdzone kosmetyki do włosów wypadających i przyśpieszające porost to piszcie w komentarzu, będę wdzięczna :)


Long bob metamorfoza


A tutaj jak wyglądały włosy przed. Zdjęcie było robione po wyjściu od fryzjera i po zabiegu molekularnego zamykania łuski włosa dlatego są ładnie gładkie ale widać jak jest ich mało na końcach tak od szyi :/

metamorfoza

9 komentarzy:

  1. Super zmiana!:)
    Nie żałuj tej lichej kiteczki, włoski odrosna:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z jednej strony żałuję a z drugiej tak jak mówisz były liche więc lepiej mieć krótkie ale zdrowe niż długie zniszczone.No ale nie zmienia to faktu że żal takiej długości.

      Usuń
  2. Dużo lepiej:) z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super przemiana duzo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie dużo lepiej :) też w lipcu przeszłam taką zmianę i wszyscy mówią że i młodziej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      No to super :) Ja właśnie miałam obawy że jak krótko zetnę to będę wyglądać starzej :P

      Usuń
  5. Zdecydowanie dobra decyzja! Ja tez pokusiłam się miesiąc temu na zdecydowane skrócenie długo zapuszczanych włosów i podpisuje się pod wszystkim co napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger