Sierpniowy FitLoveBox

FitLoveBox
Nie mam w zwyczaju zamawiać box-ów ponieważ wolę kupować coś świadomie niż płacić i nie wiedzieć za co ale FitLoveBox ma zawsze w ofercie produkty które wiem że się przydadzą.

Jest to mój pierwszy box od nich i jestem zachwycona zawartością. Zresztą sami zobaczcie







​Baton warszawski- jak go zobaczyłam to od razu gęba mi się uśmiechnęła:) Uwielbiam je.
Mango- jest to suszone mango które w smaku jest dobre ale jest strasznie twarde więc mąż zjadł całe
Kawa żołędziówka- pychota:) Będzie o niej osobny post bo zasługuje na to :)
Eko orkisz ekspandowany- jeszcze nie próbowałam ale chcę go wykorzystać w przepisie jaki był podany na szyszki
Orzechy pekan- smakują jak włoskie. Są bardzo dobą przekąską ale i zostawiłam do ciasta kokosowo-czekoladowego z przepisu od FitLoveBox

Ja jestem zadowolona z box-a i podoba mi się to że są produkty które ciężko jest dostać w jakimkolwiek stacjonarnym sklepie u mnie w okolicy.

Kto z was zamawiał sierpniowy FitLoveBox? Co wam najbardziej posmakowało?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger