Zapach od Fox


Zapach od Fox perfum
Lubicie perfumy? Ja bardzo.
Fox to wysokiej jakości wody perfumowane inspirowane zapachami znanych marek.
Jak tylko zobaczyłam je na kilku blogach to pokusiłam się zamówić. Mój wybór padł na D10- inspiracja Calvin Klein- Euphoria Woman.
  • Kategoria zapachu: orientalny, kwiatowy
  • Wyczuwalne nuty: kwiaty, owoce, drzewo, wanilia
Jak dla mnie jest trochę mocniejszy od oryginału ale przyznam że ja lubię intensywne zapachy. Co ważne nie jest on duszący. Myślę że bardziej nadaje się na okres jesień- zima. Wystarcza naprawdę nieduża ilość i czuć przez cały dzień. Jedną bluzkę psiknęłam i schowałam do szafy, po 3 dniach gdy wyjęłam nadal było czuć na niej zapach.
Pojemność to 50 ml i koszt 40zł. Można trafić również na promocję i kupić taniej.
Fox mają świetny wybór przeróżnych zamienników i jest naprawdę w czym wybierać.

Zapach od Fox
Zapach od Fox


Ja zamówiłam jeszcze 3 testery żeby sprawdzić zapachy bo już wiem że na pewno kupię kolejne a nie chciałam brać w ciemno. Wybrałam próbki:
D21- inspiracja Chloe- Chloe
  • Kategoria zapachu: kwiatowy, różany
  • Wyczuwalne nuty: róża, owoce, kwiaty, drzewo
Przepiękny delikatny zapach
D41-inspiracja Gucci- Envy Me
  • Kategoria zapachu: kwiatowy, owocowy
  • Wyczuwalne nuty: owoce, jaśmin, korzeń, drzewo
Dla mnie troszkę gryzący zapach
D68- inspiracja Christian Dior - Miss Dior Cherie
  • Kategoria zapachu: szyprowy, kwiatowy
  • Wyczuwalne nuty: cytrusy, kwiaty, drzewo, piżmo
Idealny zapach na lato. Jest delikatny i wyczuwa się w nim cytrusy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger