Błękitna sypialnia

Błękitna sypialnia
Jesteśmy teraz z mężem na etapie tworzenia naszej sypialni. Od początku wiedziałam że będzie w bieli ale potem pomyślałam że trzeba tą biel przełamać jakimś kolorem a że nie lubię kolorowych mieszkań typu każde pomieszczenie w innym kolorze to pomyślałam że błękit będzie idealny. W salonie mamy ściany grafitowo białe, w kuchni białe, w przedpokoju będzie też jaki jasny odcień może coś pastelowego więc błękitna sypialnia myślę że będzie pasować :)
Kupiliśmy już farby i jutro jedziemy po panele bo te co mamy kompletnie nie pasują bo są ciemnobrązowe a oczywiście chcę jasne :) Mieszkamy na poddaszu i od strony sypialni wpada mało światła więc chcę ją rozjaśnić. Mam już mniej więcej plan jak ją zorganizować ale myślę że wyjdzie w praniu co i gdzie będzie. Właśnie znalazłam na allegro toaletkę i zobaczę jak finansowo nas ta zabawa wyniesie i wtedy ją zamówię bo nie ukrywam że toaletkę mam ale chcę inną, tą wszystkim już znaną i tą która już co druga kobieta ma :) Poniżej jest na zdjęciu.
Mega mi się podobają sypialnię w stylu glamour więc coś z tego będzie. Żyrandol będzie z kryształkami, jakaś biała długa prosta zasłona w oknie a na ścianie duże plakaty. Jeszcze mam dylemat czy dodatki mają mieć kolor złoty czy srebrny ale to będę myśleć. Może mi doradzicie?
Przedstawiam wam kilka inspiracji jakie znalazłam w internecie które mnie urzekły :)







 No i ta toaletka :)


A wy jaki macie kolor w sypialni bądź może planujecie ją i macie na nią pomysł. Zdradźcie jak wygląda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger