COMEBACK

Witam na starych śmieciach :)

Kto mnie obserwuje ten zapewne wie że jakiś czas temu zmieniłam adres bloga i przeszłam na swoją domenę. Obecnie właśnie powracam i chce od nowa tutaj działać i wykupić sobie domenę ale podpiętą pod blogpsot. Jeszcze słabo się na tym znam ale szukam, czytam i kombinuję jak to rozgryźć:)

Wróciłam w szczególności z tego względu że osoby które obserwują moją stronę tutaj na blogerze po przeniesieniu ją na Nouw (własna domena) nie widziały już moich nowych wpisów. Szkoda mi tej pracy jaką tutaj włożyłam i każdego czytelnika jakiego tutaj mam. Szanuję was dlatego też chcę abyście byli ze mną na bieżąco no i wracam :)

Nie wiem czy zwróciliście uwagę ale przeniosłam ponad 20 wpisów które dodawałam na Nouw i uwierzcie mi że zrobiłam to ręcznie :( Trochę przy tym siedziałam ale chciałam powrócić razem z postami.
Niestety nie potrafię inaczej je tutaj przekierować dlatego wasze komentarze zostały :(

Wiem że nie będzie mi łatwo od nowa tutaj was do siebie przekonać i że takie zmiany adresu mogą niekorzystnie wpłynąć na ten blog ale mam nadzieję że jesteście ze mną :)
Dajcie znać w kom. bo zależy mi wiedzieć czy ktoś jest :)

Ściskam :*



8 komentarzy:

  1. A ja trafiłam pierwszy raz na Twojego bloga ale zostaję na dłużej :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero zaczynam odwiedzać, ale postaram sie zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) W takim razie zapraszam :)

      Usuń
  3. Ważne, żeby Tobie było wygodnie i swobodnie, ale nie ukrywam - poprzednia wersja była niedopracowana, niewygodna i dość chaotyczna :) Jeśli chodzi o domenę to w sieci znajdziesz spoooro poradników. W skrócie - wykupujesz domenę i głównie w ustawieniach Bloggera przekierowujesz swojego bloga z końcówką blogspot.com pod domenę. Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Nouw to oni dopiero się rozwijają więc pewnie z czasem będzie szło im lepiej. Ja jednak wolę zostać tutaj ponieważ myślę że jest wam dużo wygodniej a to jest dla mnie ważne :)
      Oo super, na pewno posprawdzam w wolnej chwili i będę musiała wykupić :)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger