Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick - matowa pomadka w płynie nr 01

Pomalowane usta dodają kobiecie większej pewności siebie, czyż nie :) Ja wcześniej nie malowałam ust aż nie skusiłam się na matową pomadkę od Golden Rose.

Za namową koleżanki która zapewniała mi że są to trwałe pomadki poleciałam na stoisko Golden Rose i zakupiłam na początek jeden kolor. Wybór padł na nr.01 czyli jest to odcień różowego.

I czy żałuję? Wcale nie:)

Pomadka faktycznie jest mega trwała za co duży plus. Używam jej na większe wyjścia i nie przejmuję się że podczas jedzenia czy picia coś się rozmaże bo naprawdę super się trzyma.

Kolejny plus to nasycenie kolorów. Wystarcza naprawdę nie duża ilość aby pokryć całe usta i nie trzeba już nic dokładać.
Konsystencja jest kremowa dzięki czemu bardzo łatwo się nakłada.

W pomadce zawarty jest olej z awokado oraz wit. E więc dzięki temu nie ma się uczucia przesuszenia ust co czasami jest w innych matowych pomadkach.

Ja jestem z niej bardzo zadowolona i przyznam że dopiero teraz zaczęłam malować usta:) Zawsze denerwowało mnie uczucie że mam ,,coś" na ustach i strach czy się nie rozmazałam a teraz kiedy użyję pomadki Golden Rose to zapominam że w ogóle mam pomalowane usta i czuję się swobodnie. Planuje zakupić jeszcze inne kolory a szczególnie zaciekawił mnie nr 04. i 10 :)


Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick - matowa pomadka w płynie nr 01


 
Macie już matową pomadkę od Golden Rose? Jak tak to jakie kolory i czy również jesteście zadowolone?
Dajcie znać w komentarzu jaki kolor polecacie.

1 komentarz:

  1. ja chcę koniecznie spróbować ;) bardzo mi się podobają ale moje usta są obecnie w nie najlepszej kondycji ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger