Kawa żołędziówka


Kiedy pokazywałam wamsierpniowy FitLoveBox a w nim była kawa żołędziówka to obiecałam że będzie o niej osobny post. Musiałam jej poświęcić osobny wpis ponieważ uważam że jest niedoceniana ale zapewne przede wszystkim mało nam znana a szkoda.

Jak zobaczyłam w box-ie że jest kawa żołędziówka i do tego bezglutenowa (staram się unikać glutenu) to gęba mi się ucieszyła ale przyznam że bałam się że nie będzie mi smakować bo dziwiłam się jak smakują żołędzie :)

Może zacznę od jej składu :98,5% prażone żołędzie, kardamon, imbir, cynamon, goździki
Kawa żołędziówka ma sporo zdrowotnych właściwości. Nie zawiera glutenu co jest dla mnie ważne i bardzo mnie cieszy. Osoby cierpiące na celiakię mogę spokojnie ją pić. Dodatkowo nie zawiera kofeiny i tutaj pocieszenie dla osób które miewają wysokie ciśnienie bądź problemy z sercem. Również wzmacnia żołądek, śledzionę i jelita oraz reguluje pracę układu pokarmowego. Jeśli ktoś chce zrzucić kilka kg. to należy pić ja na czczo i wtedy likwiduje uczucie głodu.

Jeśli chodzi o jej smak to jest przepyszna. Ja dodaję do niej mleko i łyżeczkę ksylitolu. Smakuje lekko korzennie dzięki dodatkom w niej zawartym krem


Kawa żołędziówka
​Ktoś z was już próbował tej kawy?
Smakuje wam ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger