Pojemniki Vacu Vin

Kiedyś na snapie (nick Tana2w) pokazywałam te pojemniki i dostałam kilka wiadomości aby bliżej je pokazać na blogu.

Pojemniki kuchenne Vacu Vin mega ułatwiają mi przygotowanie chociażby owsianki na śniadanie. Wszystko mam pod ręką i po prostu dodaję co chcę. Ja w nich przetrzymuję między innymi bakalie, siemię lniane, płatki jaglane, chia, ziarna słonecznika, pestki dyni itp.

Pojemniki są bardzo wygodne bo wystarczy tylko zdjąć wybrany ze stojaka, unieść jego pokrywkę do góry następnie wysypać produkt, zamknąć pokrywkę i docisnąć dłonią od góry. Pokrywka ich jest z tworzywa termoplastycznego dzięki czemu pojemnik jest szczelnie zamknięty.

Ja mam stojak z sześcioma pojemnikami ale można również kupić z trzema.

Koszt takiego gadżetu to 114,90zł.







Co o nim sądzicie?
Lubicie tego typu gadżety w kuchni czy uważacie że to zbędna rzecz?

2 komentarze:

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger