Woda toaletowa Celebre

Woda toaletowa Celebre Avon
Ostatnio stałam się maniaczką ładnych zapachów i nie ważne jest dla mnie czy to woda toaletowa czy perfumy. Jeżeli mają ładny zapach który długo się utrzymuje to biorę :)

Takim produktem jest woda toaletowa Celebre z Avon.

Zamówiłam je ostatnio bo daawno ich nie miałam a pamiętam jak jeszcze w liceum namiętnie je zamawiałam. Jak tylko do mnie teraz przyszły to przypomniały mi się te licealne lata. Też tak macie, że jak wrócicie do jakiegoś zapachu po latach to po powąchaniu ich przypominają wam się te czasy? Ja uwielbiam takie momenty po otwarciu tych zapachów.

Celebre mają piękny zapach

kategoria: kwiatowo-owocowa
nuty zapachowe: soczyste akordy arbuza, melona i cyklamenu, czarna porzeczka, pieprz, jaśmin, peonia, cedr

Zapach jest delikatny i świeży owocowo- kwiatowy. Uwielbiam wszystkie zapachy które posiadają czarną porzeczką, po prostu jestem jej maniaczką. Z reguły czarna porzeczka w wodach dodaje słodki zapach ale w tej wodzie jest to stonowana i subtelna słodycz.

Flakonik jest wygodny i poręczny więc śmiało można włożyć go do torebki by w ciągu dnia móc ich użyć. Zapach utrzymuje się jakieś kilka godz więc gdy jesteśmy dłużej poza domem dobrze jest mieć je przy sobie.




Zamawiacie je również ? Lubicie takie kwiatowo- owocowe zapachy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger