Blogi warte uwagi

Dzisiaj przychodzę do was z wpisem jakie blogi najczęściej odwiedzam.

To pierwszy z mojej strony tego typu wpis więc ale sama lubię zaglądać na takie posty i poznawać nowe blogi więc pomyślałam że i ja wam pokaże jakie moim zdaniem są godne uwagi.

Oczywiście jest sporo innych blogów na które zaglądam ale to stopniowo będę je wam przedstawiać.
Kolejność w jakiej przedstawiam jest przypadkowa więc nie sugerujcie się nią :)

Jest Rudo
 Natalia właścicielka bloga jest oddana fotografii więc czemu by nie uczyć się tej dziedziny od najlepszych :) Jeśli interesuje Cię fotografia i nie wiesz co z czym rozgryźć to koniecznie do niej zajrzyj. Znajdziecie wiele porad i wskazówek jak robić dobre zdjęcia. Co jakiś czas Natalia organizuje wyzwania co uważam za świetną okazję do zabawy ale i przy tym nauki fotografii.
Namówiłam? Już leć i koniecznie poznaj ten blog:)



Alina Rose 
  Śmiem stwierdzić że chyba większość z was lubi posty kosmetyczne. Alina na blogu publikuje recenzje kosmetyków, podpowiada czym pielęgnować skórę ale i przedstawia makijaże na różne okazje. Znajdziemy również posty o pielęgnacji włosów,czego używać a czego unikać ale i jak zapobiegać przetłuszczaniu się włosów czy ich wypadaniu. Długo mogłabym tak wymieniać ale sami zajrzyjcie i przekonajcie się a wierzę że po przeczytaniu kilku wpisów wyjdziecie z większą wiedzą :)




One Little Smile
Na bloga Pauliny przyznam że przyciągnęły mnie wpisy o tematyce DIY. Również publikuje do wydrukowania tapety z kalendarzem ale i np. etykiety na muffinki, butelkę, czy kartki na różne okazje. Paulina jest osobą kreatywną i  jej wpisy są inspiracją do działania :) Polecam zajrzeć :)




Agowe petitki 
Aga jak sama o sobie mówi jest kosmetykoholiczką ale zawodowo zajmuje się ubieraniem modelek a jest naprawdę świetną stylistką. Uwielbiam przeglądać jej posty ze stylizacjami bo zawsze czymś zaskoczy. Na blogu również dzieli sie nowinkami kosmetycznymi jak i poradami w pielęgnacji cery itp. Uwielbiam jej zdjęcia bo są jasne i przejrzyste, takie jak lubię. Zresztą co się będę rozpisywać sami zobaczcie :)



Znacie któryś z tych blogów?
A może polecicie też jakieś od siebie na które lubicie zaglądać ?




12 komentarzy:

  1. Aline Rose i One little Smile odwiedzam systematycznie, ale tamtych niestety nie znam, choć z pewnością zajrzę skoro polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale miło, bardzo dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kilka znam ; ) dziewczyny na prawdę świetnie pisza

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest Rudo i Alina Rose - znam. Na resztę z przyjemnością zajrzę. A co do Jest Rudo, to warto dodać, że Natalia świetnie pisze o blogowaniu i o seo bloga, nie tylko o fotografii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fakt :/
      A ja się tak skupiłam na tej fotografii :)

      Usuń
  5. Natalię i Paulinę systematycznie odwiedzam. Bardzo lubię ich blogi i twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blog Aliny znam od kilku lat, czasami lubię do niej zajrzeć. Wie o czym pisze i to cenię w niej najbardziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rudzika uwielbiam! Dzięki Natalii rozwinęłam moją pasję <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger