Jesienne dekoracje

Za oknem jesień w pełni. Ja przyznam że nie znoszę tej pory roku i pomimo że lato dopiero odeszło to odliczam dni do kolejnego :)

Jedyne co mi się w jesieni podoba to dekoracje jakimi można ozdobić nasze mieszkanie. Nie musimy na to wydawać żadnych pieniędzy a wystarczy krótki spacer i wracamy do domu jak to się mówi z darami jesieni.

Dzisiaj przedstawię wam kilka inspiracji znalezione w internecie na owe dekoracje.

Jesienne dekoracje














Ja dopiero będę dekorowała mieszkanie tak więc jak znacie też jakieś fajne strony z inspiracjami bądź same dekorowałyście to dawajcie linki w komentarzu


17 komentarzy:

  1. Oj ja też już chcę kolejne lato albo chociaż wiosnę :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie lubię ani jesieni i tym bardziej zimy. Też odliczam czas chociaż do wiosny. Fajne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień lubię tylko ze względu na dekoracje tworzące świetny klimat, świece, wazony, światełka. To piękny czas, szkoda, że taki zimny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie pzrepadam za tą porą roku, lato dopiero co się skończyło a ja już na nie czekam. Choć dekoracje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie znoszę jesieni.. Najgorsza pora roku ;/
    Ale inspiracje z dekoracjami są cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie dekoracje! Swego czasu zrobiłam świecznik przyozdobiony suszonym wrzosem :D Bardzo fajny blog! Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super pomysł z tym wrzosem :)
      Bardzo mi miło że Ci się tutaj podoba :*

      Usuń
  7. UU piekne dekoracje :) od razu w domu jest milej, przyjemniej i jakos tak serdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne inspiracje. Choć ja wolę bożonarodzeniowe od jesiennych. Choć te też są kolorowe i nie które nie banalne ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak bym miała tak wybierać to ja najbardziej lubię dekoracje wielkanocne :)

      Usuń
  9. Przepiękne inspiracje. Choć ja wolę bożonarodzeniowe od jesiennych. Choć te też są kolorowe i nie które nie banalne ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesienne inspiracje są najlepsze, dekoracje wnętrz można zrobić dosłownie ze wszystkiego!
    Szkoda tylko, że te dekoracje nie odzwierciedlają teraźniejszej pogody ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne inspiracje! Mimo wszystko nie planuję większych zmian w wystroju mojego mieszkania, bo nie przepadam za sezonowymi bibelotami. Może na dniach wpadnę na pomysł prostych i jesiennych dodatków, to stworzę coś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh jak ja kocham dekoracje! Jesień kojarzy mi się właśnie z drewnem, liśćmi, szyszkami, ale też z dynami, lampionami, świeczkami, ze względu na Halloween. Kocham delikatne dodatki do wnętrza, które dodatkowo nastrajają. Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że Ci się podoba :)
      Taak mi też się tak jesień kojarzy:) Chociaż tyle przyjemności w tej dla mnie brzydkiej porze roku.

      Usuń
  13. śliczne te ozdoby! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger