Olejek Khadi


Olejek Khadi Helfy

Kiedyś wspominałam wam TUTAJ że zostałam zaproszona na otwarcie EkoButiku Helfy. Podczas tego spotkania miałam wykonany masaż twarzy olejkiem który sobie wybrałam. Na następnej wizycie zakupiłam go sobie i jest to olejek różany Khadi.

Opis producenta 

 Ajurwedyjski olejek do masażu ciała i twarzy z różą zalecany jest do pielęgnacji wszystkich typów skóry. Zawiera naturalne oleje roślinne i zioła, które rozjaśniają miejscowe przebarwienia, redukują piegi.
  • Brezylka sappan (Sappan wood) poprawia cerę, wykazuje właściwości złuszczające.
  • Manjistha poprawia krążenie, oczyszcza skórę, wykazuje właściwości tonizujące, antybakteryjne, ściągające.
Czerwone drzewo sandałowe polecane na jasne blizny i przebarwienia.
  • Kurkuma i Kasturi Manjal wpływają korzystnie na cerę.
  • Płatki róży uwadniają i zmiękczają skórę.
  • Szafran rozjaśnia cerę. 
  • Migdały, kiełki pszenicy i witamina E odżywiają skórę.
  • Olej z nasion lnu czyni skórę miękką i zapobiega zmarszczkom.
  • Geranium uwadnia suchą i dojrzałą skórę.
  • Palmarosa spłyca zmarszczki, wydziela przyjemny różany aromat.
  • Olej do twarzy i ciała z różą wykazuje czynne działanie aromaterapeutyczne:
  • Palmarosa łagodzi stany wyczerpania nerwowego, daje równowagę emocjonalną.
  • Geranium uspokaja, działa antydepresyjnie.
Moja ocena

Olejek ma śliczny zapach róż z domieszką ziół. Na twarz przeważnie nakładam na wieczór i można go dodawać do kremu choć ja używam go solo. Jak na olejek to super szybko się wchłania co mnie bardzo cieszy bo nie lubię mieć tak mocno natłuszczonej cery.
Po dłuższym stosowaniu zauważyłam że moja cera jak by ujednoliciła się i delikatne przebarwienia się rozjaśniły. Skóra również stała się gładsza.
Uwielbiam go używać po ciężkim dniu lub w okresie kiedy przechodzę większy stres ponieważ ten zapach naprawdę lekko mnie uspokaja albo i może tak sobie tłumaczę ale jednak coś w tym jest :)




Ja kupiłam na próbę więc wzięłam małe opakowanie bo ma tylko 10 ml ale myślę że skuszę się już na większe aczkolwiek jest mega wydajny więc jeszcze mam czas :)

Używałyście go kiedyś?
A może znacie jakiś inny równie dobry olejek co polecicie ?





8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No kochana to koniecznie musisz go poznać :)

      Usuń
  2. Olej jak olej ale jakie Ty masz piekne paznokcie :) 《3

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej jak olej ale jakie Ty masz piekne paznokcie :) 《3

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej jak olej ale jakie Ty masz piekne paznokcie :) 《3

    OdpowiedzUsuń
  5. Olej jak olej ale jakie Ty masz piekne paznokcie :) 《3

    OdpowiedzUsuń
  6. O, słyszałam o oleju z tej marki, ale do włosów. Zaciekawiłaś mnie tym do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger