Apar Perfume


Apar Perfume

Uwielbiam piękne zapachy. Nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez użycia perfum. To tak jak bym miała wyjść bez umycia zębów :P
Nie przykładam wagi do tego czy są to luksusowe drogie perfumy czy woda toaletowa z niższej półki. Znam kilka naprawdę pięknych zapachów wód toaletowych które kosztują grosze a są trwalsze od tych luksusowych. Uwielbiam też zmieniać zapachy i po czasie do nich wracać :) Przywołują potem wspomnienia z okresów kiedy ich używałam i to jest mega przyjemne .
Zapach dobieramy do siebie do własnego charakteru do naszej osobowości. Zapach odzwierciedla nasz nastrój w jakim aktualnie jesteśmy. Można powiedzieć ,,Pokaż czym pachniesz a powiem Ci jaka jesteś".


Firma Apar posiada unikatowe kompozycje odpowiedników perfum. Myślę że każdy z nas znajdzie jakiś zapach dla siebie.
Ja posiadam dwa flakoniki które wam bliżej przedstawię

F060 - zapach inspirowany DKNY Be Delicious  więcej TUTAJ

Zapach jest owocowo-kwiatowy. Delikatnie wyczuwa się w nim jabłko i ogórek co mi odpowiada. Lubię te nuty zapachowe.Super do używania na co dzień, do pracy jak i na większe wyjścia. Jest świeży i zmysłowy, można go używać o każdej porze roku.


 F135 - zapach inspirowany Jil Sander Suna  więcej TUTAJ

Przyznam że ten zapach mnie zdziwił. Kiedy pierwszy raz go powąchałam pomyślałam że to nie mój zapach, że niestety ale go nie zużyję. Odłożyłam i leżał kilka dni na półce a któregoś dnia znów go powąchałam i pomyślałam ,,kurcze coś w nim jest". Przypomina trochę zapach z wcześniejszych lat.
Trochę podchodzi mi pod męski zapach ale naprawdę ma w sobie coś. Myślę że bardziej pasuje do starszej kobiety niż nastolatki ale ja mu dam jeszcze szansę i sprawdzę jak będzie się sprawował na zimę.


Zapachy są trwałe co jest dużym plusem. Można zakupić fiolki 50ml. i 20ml ale jak nie jesteśmy pewni zapachu bo go nie znamy to możemy zamówić próbkę o pojemności 2,4ml. Próbki posiadają atomizer więc duży plus ponieważ nie trzeba maziać tym patyczkiem tylko normalnie psiknąć:) Ja próbki zawsze nosze w torebce bo nie zajmują mi w ogóle miejsca :)








,,Elegancja jest niemożliwa bez perfum. To skryte niezapomniane, ostateczne akcesoria "
Gabrielle Coco Chanel


5 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej marce .
    Pierwszy raz widzę ją na oczy.

    Jak już o perfumach, to ostatnio kupiłam Jimmy Choo za atrakcyjną cenę w spehora <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak moja poprzedniczka, pierwsze słyszę o tej marce :)
    Masz rację, często gęsto te tańsze wersje perfum są o wiele trwalsze, niż te z wysokich półek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie słyszałam o tej firmie ; ) ale muszę przyznać, że mają śliczne flakoniki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nich :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej marce perfum. Warto wypróbować coś nowego :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger