Podkład Luxe



Zaciekawiona świetnymi opiniami znajomych postanowiłam przetestować podkład od Avon.
Jest to adaptujący podkład z ekstraktem z białych szafirów.
Ja wybrałam najjaśniejszy kolor czyli porcelanowy.

Podkład bardzo ładnie delikatnie rozświetla cerę. Jest lekki i jeśli chodzi o krycie to jest średnie więc bardziej dla osoby która nie potrzebuję mocnego krycia. Super na lato jak i na teraz. Nie podkreśla suchych skórek za co duży plus. Ma świetną nie za rzadką i nie za gęstą konsystencję a do tego jest wydajny. Nakładam go przy pomocy blendera więc wystarczają mi niepełne dwie pompki. 

Flakonik wyglądaj bardzo estetycznie i powiedziałabym że elegancko. Dzięki dozownikowi można wygodnie dobrać odpowiednią ilość.


Podkład Luxe Avon

Miałyście go kiedyś ?
Jakie podkłady z Avon polecacie ?


4 komentarze:

  1. Właśnie zamówiłam próbkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem fajnie się prezentuję, ale ja i tak zostaje przy moim z Loreal ; ) z Avonu nie zamawiałam nigdy podkładów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz zamówiłam podkład i jestem naprawdę zadowolona :)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger