Calvin Klein CK One



Jakiś czas temu kupiłam mężowi wodę CK One. Jak ja jestem mega wybredna na męskie zapachy bo dla mnie męskie są z reguły za ciężkie to te są idealne. Co najlepsze to jest to unisex więc i kobiety mogą używać:) Tak więc stoją na mojej półce  :P
Mąż oczywiście używa ale ja to jestem w nich zakochana :)

Od producenta:
CK One' to zapach uniwersalny, odpowiedni zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn.
Powstał w 1994 roku i od tamtej pory cieszy się wielką popularnością. Przeznaczony głównie dla młodych, aktywnych osób.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, cytryna, mandarynka
nuta serca: jaśmin, konwalia, róża, kosaciec florencki
nuta bazy: cedr, sandałowiec, ambra, mąka tarniowa


Moja ocena
Jest to zapach który moim zdaniem pasuje na każdą porę roku. Jest intrygujący, świeży, nienachalny i elegancki. Jak czytałam opinię to niektórzy twierdzą że jest bardziej męskim zapachem, no ale to rzecz gustu.
Duży plus za trwałość  ponieważ czuć go cały czas i nie ma potrzeby ponownego psikania się w ciągu dnia. Na szaliku czuję cały czas jak go tylko wyciągam z szafy.
Cena również jest przystępna ponieważ ja za flakon 200ml zapłaciłam 129 zł

Minus
Za flakon. Jest trochę nie wygodny, jest w stylu piersiówki i nie wygodnie się trzyma przy psikaniu. No i kolejna rzecz która aż mnie drażni to atomizer. Kompletnie nie rozumiem tego zamysłu że osobno jest atomizer a osobno nakrętka. Kiedy chcemy zabrać ze sobą to musimy wykręcić atomizer, schować go i zakręcić, no jeżeli wcześniej nie zgubiliśmy tej zakrętki :P

Calvin Klein CK One


Jestem maniaczką wszystkich perfum czy wód toaletowych i przyznaję że z tym zapachem przechodzę romans:) Ciężko teraz będzie innemu przebić się :P

Znacie ten zapach?
Też się w nim kochacie ?

6 komentarzy:

  1. Również uwielbiam ten zapach i podobnie jak Ty nie rozumiem jaki był zamiar producenta z tą nakrętką. Zamiast zrobić po ludzku atomizer i zatyczkę, to nakombinował, a przy tym utrudnił waśnie możliwość zabierania go ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. CK one był w młodości moim ulubionym zapachem. Jeden z moich muzycznych idoli nosił go namiętnie, więc też chciałam. Chyba zawsze będzie mi się miło kojarzył.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam zapachu,ale bardzo ładne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :)
      Jak będziesz miała gdzieś możliwość go sprawdzenia to powąchaj a być może też sie w nim zakochasz :)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger