Wesołych Świąt

Kochani z okazji świąt Bożego Narodzenia chciałam wam życzyć wszystkiego co najlepsze.

Kiedy byłam mała nie mogłam się doczekać prezentu od gwiazdora. Zawsze były to jakieś moje zachcianki o których sobie marzyłam ale zawsze to były rzeczy materialne. Teraz nie potrzebuje niczego oprócz zdrowia i tego aby moi najbliżsi zawsze byli przy mnie. Abyśmy w przyszłym roku ponownie zasiedli do stołu w tym samym gronie albo nawet i większym. To jest jedyne moje marzenie.
Kiedy się jest dzieckiem ma się inne poglądy a teraz kiedy człowiek jest dojrzalszy rozumie co jest w życiu najważniejsze.

Dlatego dzisiaj wam życzę dużo zdrowia bo to jest najważniejsze. Nie nowy telefon, nie kolejny kosmetyk ani też tablet czy jakiś inny gadżet. To nas uszczęśliwi na chwilę, ale bez zdrowia nigdy nie będziemy szczęśliwi. Zasiadając przy stole Wigilijnym odłóżmy telefony, spędźmy ten czas z rodziną i najbliższymi bo w codziennym tym pośpiechu nie miewamy dla nich czasu. W okresie tych świąt bądźmy z nimi i dla nich.




Bruno też się przyłącza do życzeń :*

16 komentarzy:

  1. Justynko spokojnych i wyjątkowych chwil :) Piękna choinka i kiciuś cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna minimalistyczna choinka !
    Uwielbiam takie proste bez przepychu :)

    Wesołych kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna choinka ;)
    Wesołych Świąt ;d

    https://kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Tobie też życzę Kochana Wesołych Świąt i dużo ZDROWIA! :)
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokokjnych, radosnych i zdrowych świąt w gronie najbliższych osób! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownych Świąt Kochana, dużo zdrówka! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszystko w bieli :)

      Usuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger