Dodatki w salonie

U mnie dodatki w salonie często się zmieniają. A to wszystko dlatego że jak tylko coś ładnego spotkam w sklepie to zaraz kupuję i przestawiam.
Salon mam w odcieniach bieli szarości i czerni więc i takie kolory są w dodatkach. Staram się go urządzić pod styl glamour ale jeszcze kilku rzeczy mi brakuje więc na razie pokaże tylko część.

Sama uwielbiam przeglądać posty o wnętrzach i kiedy informujecie gdzie i co można zakupić tak więc i dzisiaj ja wam kilka rzeczy pokażę.

dodatki w salonie

Plakat zakupiłam w Pepco i przyznam że jak dodałam go na moim  instagramie  to jedna dziewczyna zwróciła uwagę że jest błąd w literówce a sama tego nie zobaczyłam tak mi się spodobał :P Na szczęście mi to nie przeszkadza :)
Kosztował coś około 15 zł.

decor home bodzio kik

Ta świeczka jest również z Pepco. Urzekła mnie tym wzorek w róże i aż szkoda mi ją zapalić :)
Nie pamiętam już jej ceny ale na pewno niecałe 10 zł.

świeczka z Pepco

 Tego liska zakupiłam już kiedyś w Kik-u i ceny niestety też nie pamiętam ale był za grosze.


Szkatułka to mój najlepszy łup ponieważ przyznam wam że zakupiłam jedną w Home&You i kosztowała 99zł a kiedy na instagramie jedna dziewczyna powiadomiła mnie że w Bodzio są ładne to od razu pojechałam. Jak zobaczyłam tą szkatułkę to od razu wiedziałam że ją wezmę bo po pierwsze długo takiej szukałam a po drugie jest funkcjonalna bo ma aż trzy szufladki. Podoba mi się o wiele bardziej od tej z Home&You a cena tej to jakieś 52 zł.

Szkatułka z Bodzio

Świecznik ten jest z Home&You w cenie 99zł. Podoba mi się jego opływowy kształt i właśnie czegoś takiej wysokości potrzebowałam na to miejsce.

świecznik z Home&You

Uwielbiam chodzić po sklepach z używanymi czy sprowadzanymi rzeczami. Tam zawsze można znaleźć jakieś perełki. Z takiego sklepu jest ten żyrandol. Za pewne w sklepie za nowy zapłaciłabym kilkaset złotych a ja za niego dałam 100zł . Super się prezentuje w salonie i przykuwa uwagę.

żyrandol

żyrandol glamour

Jestem maniaczką świec i przyznam że nakupuję a potem szkoda mi je palić hehe. Te kupiłam w Pepco za jakieś 5zł za sztukę.

świeczniki z pepco

Pewnie zaważyliście że większość rzeczy jest z Pepco ale co ja poradzę jak uwielbiam ten sklep. Zawsze tam można znaleźć jakieś perełki za grosze.
Dzisiaj też tam zakupiłam kilka rzeczy ale jeszcze planuje gdzie co dam. Jak chcecie zobaczyć co to takiego to jest na moim instagramie

Jak tylko skończę dekorować salon to pokaże wam w całości. Jeszcze poszukuję fajnych jasnych najlepiej białych puszystych poszewek na poduchy i muszę coś wymyślić na jedną ścianę. Planuję tez wydrukować kilka plakatów i wywołać parę zdjęć. Myślę że niedługo będę mogła cieszyć się pięknym salonem :)

Lubicie takie dodatki ?
W jakich sklepach najczęściej je kupujecie? No oczywiście poza Pepco i Ikea :)

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie dodatki.
    Szufladki fajne, ciekawe jak wyglądają w środku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to zwyczajnie, nie ma żadnych przegródek typu na pierścionki czy kolczyki :)

      Usuń
  2. Pięknie macie w salonie. ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam Pepco, bo można tam dorwać naprawdę fajne rzeczy i nie drogo :) Choć do Home&You też często zaglądam. Salon piękny, bardzo podoba mi się połączenie bieli z szarością. I świeczki, ich nigdy za dużo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny żyrandol! też chciałabym taki, do sypialni:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to ładnie wszystko wygląda! Ta świeczka i szkatułka bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie u Ciebie, masz wyczucie stylu ��❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie u ciebie w salonie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger