Matt Eye Shadow Set od Kobo

Kobo matt eye shadow set

Paletka Matt składa się z 5 cieni w odcieniach beżu, brązów oraz czerni. Są to cienie magnetyczne więc kiedy tylko któryś się nam skończy możemy kupić nowy lub zastąpić go innym odcieniem.
Dzięki nim możemy stworzyć makijaż dzienny jak i wieczorowy. Cienie są super napigmentowane i trwałe. Podczas świąt używałam je codziennie i przyznam że pomimo że nie nałożyłam bazy na powieki to się trzymały i nie rozcierały.
Chyba zawsze jak kupię produkty Kobo to jestem zadowolona, tak jest i tym razem :)

Kobo matt


Miałyście te cienie?
Może stworzyłyście nimi jakiś makijaż i dałyście post? Jak tak to podajcie linki, chętnie obejrzę :)

5 komentarzy:

  1. też mam tą paletkę i uwielbiam ją. ;) cienie są świetne, dobrze się nakładają i mieszają i co najważniejsze - paletka jest mała i można ją spokojnie zapakować do kosmetyczki i zabrać ze sobą na wyjazd. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna paletka - taka bazowa, uniwersalna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne kolorki. Muszę sie wreszcie skusić na produkty z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger