Najczęściej odwiedzane posty w 2016 roku

Zrobiłam mały ranking postów które najczęściej odwiedzaliście w tym kończącym się już 2016 roku.
Kolejność podaję od największej liczby odwiedzin.


1. Triki w fotografii reklamowej 

Post ten wzbudził największe zainteresowanie ale nie ukrywam że w dużej mierze to dzięki Natalii z bloga Jest Rudo ponieważ ją zainteresował i go poleciła :) Przy okazji jeszcze raz dziękuję Natalio :*
W poście zawarte są triki jakie fotografowie stosują w fotografii reklamowej jeśli chodzi o żywność. Polecam zajrzeć bo jestem pewna że sami się zdziwicie :)
triki w fotografii reklamowej

2. Bolsius Aromatic Creations Woski z Rossmana

Uwielbiam świecić świeczki czy też topić woski i napawać się ich zapachem szczególnie w te zimne wieczory. Kiedyś w Rossmanie natrafiłam na woski od Bolsius Creations i naprawdę są świetne
wosk bolsius aromatic creations Rossman
  
3. Moja pielęgnacja włosów 

W poście tym opisałam działanie kosmetyków od Il Salone Milano. Mi pomogły przy moich suchych i łamliwych włosach.
Il Salone shampoo

4. Kosmetyki od Manna 

Lubicie kosmetyki naturalne niezawierające żadnych środków chemicznych? Jeśli tak to polecam zajrzeć bo napisałam kilka słów o kosmetykach od Manna które właśnie takie są.
Manna kosmetyki naturalne

5. Ciasto Kinder Country 

 Oczywiście jest tam przepis na najbardziej kaloryczne, najsłodsze i najlepsze ciasto  Kinder Country :P
ciasto Kinder Country przepis


Postanowiłam dodać tylko pięć postów żeby nie zanudzić :)

A u was jakie posty mają wzbudziły największe zainteresowanie ?

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie podsumowania roku! Sama już od kilku godzin siedzę nad wpisem z podsumowaniem, ale już bliżej końca, ufff! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasto kinder country <3 Muszę je koniecznie zrobić.
    Fajny pomysł na post!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto Kinder Country mniam mniam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger