Stylizacje karnawał 2017

Nadszedł okres karnawału a więc śmiało możemy pozwolić sobie na więcej w kwestii stylizacji.
W tym roku modne są różne fasony ale i materiały. Można zaszaleć w błyskach, standardowej małej czarnej albo odkryć trochę więcej.
Dzisiaj przedstawiam wam kilka stylizacji jakie są modne w tym sezonie karnawałowym 2017.
Stylizacje stworzyłam na Allani

1. Jest karnawał jest i błysk
W okresie karnawałowym możemy śmiało błyszczeć. Myślę że sukienka z błyszczącą górą w kształcie serca i delikatnie rozkloszowanym dołem super pasuje w tym klimacie. Do tego srebrna biżuteria, ciemno szare szpilki i w tym że odcieniu mała usztywniana torebka.
stylizacja karnawałowa imprezowa
              Sukienka- Bonprix    Biżuteria- murrano.pl   Szpilki- Renee.pl  Torebka- Eobuwie.pl

2. Postaw na mocny kolor. Mi się strasznie podoba kolor wiśniowy i ta sukienka mnie oczarowała. Lekko odkryte ramiona dodają jej lekkości a w połączeniu z usztywnianym tiulem pięknie podkreśla figurę. Do tego dołóżmy beżowe szpilki i delikatnie mieniącą się na złoto kopertówkę na delikatnym łańcuszku.
                 Sukienka- niedostępna :(    Kopertówka- Zalando.pl    Szpilki-  Renee.pl 

3. Dość już długo modna druga skóra. Sukienka ze skórzaną wstawką jest nadal na topie. Domieszka skóry dodaje pazura małej czarnej. Do tego zestawu idealnie pasuje złota delikatna bransoletka i równie delikatny naszynik. Do tego czarna kopertówka i standardowo szpilki muszą być ale w tym zestawie stawiała bym na szpilki z matowym wykończeniem.
     Sukienka- Showroom.pl  Kopertówka- Zalando.pl  Szpilki- Renee.pl Naszyjnik- sotho.pl  Bransoletka- murrano.pl

4. Zapewne jest wiele kobiet które jednak wolą wybrać spodnie niż sukienki więc dla takich dobrą alternatywą jest kombinezon. Nie ukrywam że sama byłam kilka razy na imprezach w kombinezonie i naprawdę super się czułam pomimo że miałam spodnie to w dobrym połączeniu można się czuć seksownie i kobieco. Ja tutaj stawiam na dodatki czerwone żeby dodać lekkiego pazura i ożywić stylizację. Myślę że skórzana czerwona torebka, szpilki, srebrne kolczyki z czerwonym oczkiem i czerwień na ustach nadaje charakteru całości.
                    Kombinezon- Showroom.pl Torebka- Merg.pl Kolczyki- e-sentiell.com

Więcej sukienek na karnawał znajdziecie TUTAJ


Czy któraś stylizacja przypadła wam do gustu?
W  której wybrałybyście się na imprezę karnawałową 2017 ?

18 komentarzy:

  1. Zdecydowanie kolor jest lepszy od czerni, za dużo jej wszędzie :D Aczkolwiek chyba to trzecia stylizacja wyglądałaby na mnie najlepiej.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem za kolorem ale jest mnóstwo ślicznych sukienek czarnych i wtedy bym je zestawiła z jakimś kolorem żeby ożywić :)

      Usuń
  2. Czerwona sukienka świetna! :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wszystkie choć zdecydowanie wybrałabym stylizacje nr 2! Piękna!
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super propozycje!
    Kiedyś byłam zdecydowanie bardziej karnałową dziewczyną, teraz nie robi mi to takiej różnicy ;p

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne propozycje! Bardzo podobają mi się kombinezony, ale nie mam pojęcia jak bym w nich wyglądała i się w nich czuła :) Miałam jeden, ale taki typowo letni. Nosiło się go super, ale miałam wrażenie, że jestem ubrana w piżamę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. The post is so great! I really love your blog:)

    irinathayer.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bordo i takie wiśniowy jak druga sukienka, dlatego ona spodobała mi się najbardziej. Ma także świetny krój :)Mieszkasz niedaleko mnie, ja studiuję we Wrocławiu. Pozdrawiam!

    Mogłabyś poklikać u mnie na blogu w linki w najnowszym poście? Będę wdzięczna :D
    http://sarowly.blogspot.com/2017/01/33-romwe-winter-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza i druga propozycja najbardziej przypadły mi do gustu ;) Druga sukienka ma świetny fason, ale ja wybrałabym bardziej stonowany kolor :D Jednak nie jestem aż tak odważna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bordowa sukienka mi się najbardziej spodobała. :))

    Obserwuję! ;*

    Pozdrawiam ciepło. ;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. postawiłabym na stylizację numer dwa, bordo wygrywa ten pojedynek zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga jest świetna! Bardzo podoba mi się bordowy kolor i rozkloszowany krój :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga stylizacja piękna, pierwsza też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza propozycja jak dla mnie jest najlepsza. Musi być ten błysk! :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger