Weekend z dziewczynami w Spa

Tego mi było trzeba :)
Kto mnie obserwuję na instagramie bądź Snapie to wie że mega przyjemnie spędziłam ten weekend.
Od jakiegoś czasu czułam potrzebę oderwania się od wszystkiego i wyjazdu gdzieś aby się zrelaksować, wypocząć  i nabrać siły.

Na spontanie dosłownie z dnia na dzień stwierdziłyśmy z moimi kuzynkami że jedziemy gdzieś do Spa wypocząć. Nie byłyśmy same :P Oczywiście pojechał z nami mały Jaś- kuzynki synek i jej piesek :)

Wybrałyśmy nocleg w Pałacu Margol w Karpaczu i już planuję tam kolejny wyjazd.


W ciągu dnia byłyśmy na sankach z Jasiem, w kawiarni no i wspomóc WOŚP.




A resztę czasu spędzałyśmy w Spa no i w pokoju na zabawach z Jasiem :)




 Było cudownie i czuję że naładowałam baterię i mogę działać :)
Trochę sobie przemyślałam i wróciłam z pomysłem w głowie oraz z motywacją do działania. Nie będę na razie nic zdradzać żeby nie zapeszyć a poza tym najpierw chcę podjąć kroki i to osiągnąć a dopiero wtedy mogę coś powiedzieć a teraz nie zapeszam.
Powiem tylko że mam pewien plan na mój dalszy rozwój i będę do niego dążyć.

Ten wyjazd i czas tam spędzony pomógł mi w tym że zrozumiałam że warto walczyć o swoje marzenia nawet jak inni w Ciebie nie wierzą baa nawet jak sama mam chwilę zwątpienia i nie jestem pewna czy się uda. Jak nie spróbuję to się nie dowiem :)


29 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie chwile. Liczy się tylko czysty relaks, a jeszcze w połączeniu z przyjaciółkami! Raj! Oby więcej takich chwil! Zapraszam do siebie: http://sylviastyle.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, raj :)
      Już do Ciebie zerkam :)

      Usuń
  2. Nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, świetnie! Też mi się to marzy, tego typu wyjazd z przyjaciółką. Może być krótki, ale naprawdę uważam, że warto.

    http://projektk18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale tam cudownie , nigdy nie byłm w spa , musze się kiedyś wybrać ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę ; ) na pewno wróciłyście odprężone i wypoczęte

    OdpowiedzUsuń
  6. Po zdjęciach widać, że było wspaniale ! Zazdroszczę takiego wyjazdu ! Kiedyś w przyszłości też się na pewno wybiorę !

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo ja, zazdroszczę! Z chęcią sama bym się tam wybrała i "przewietrzyla glowe" odpoczywajac od codzienności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami jak najbardziej wskazane tak przewietrzyć głowę :)

      Usuń
  8. Zazdroszczę ! Sama chętnie wybrałabym się na taki weekend i trochę odpoczęłabym od codziennych obowiązków. Najgorszy z całego wypadu pewnie był powrót, bo 2 dni w takich luksusach lecą mega szybko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :/ Już byłyśmy spakowane i rozliczałyśmy się przy recepcji i wpadłyśmy na pomysł aby jednak zostać jeszcze jedną noc ale niestety druga kuzynka musiała iść na następny dzień do pracy :(
      Wracałyśmy z wielki bólem :(
      Ale dobrze że chociaż te trzy dni udało się tak spędzić :)

      Usuń
  9. Świetna sprawa taki wypad! A Jasiu musiał być zadowolony :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości na blogu!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku ale cudownie i zazdroszczę :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh, cudownie spędzony czas. Psinka cudowna :P

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak mi by się taki wyjazd do spa przydał, pięknie tam:)
    kochany piesek:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie byłam w SPA, ale to świetny sposób żeby wypocząć :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno wspaniale spędzony czas. Sama bym tak chciała :D


    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, sama bym tak chciała spędzić czas ^^ Fajnie, że naładowałaś swoje "baterie" :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki relaks przydałby się każdemu, zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż mi się zamarzył taki spontaniczny wypad do Spa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger