Kabaretki- z czym nosić

Kabaretki modne były w latach 80tych a teraz wracają do łask. Powróciła na nie moda i przyznam że sama się podkusiłam.
Pamiętam jak kiedyś mówiono na nie burdelówki hehe. Być może tak osobą starszym są one kojarzone:) Jak zestawi się je ciekawie i ze smakiem to wyglądają naprawdę ciekawie.

Kabaretki to rajstopy, skarpetki ale i podkolanówki. Można je nosić i łączyć na wiele sposobów. Kilka z nich postanowiłam wam przedstawić a być może się zainspirujecie.


kabaretki

fashion, kabaretki
 zdj. z internetu


Uważam że takie kabaretki dodają charakteru stylizacji i wyglądają zjawiskowo.

Mi osobiście najbardziej podobają się do długich swetrów jak i do spodni z dziurami a wam?
Macie już kabaretki w swojej szafie?


14 komentarzy:

  1. Nie mam takich rajstop u siebie :) może się zaopatrzę chociaż w jedną parę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie kupiłam i łączę :) Super dodatek do wielu stylizacji :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku piękne ! Zawsze uważałam kabaretki za trochę obciachowe, a teraz jestem zafascynowana i zainspirowana! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo kiedyś myślałam :)
      Teraz uwielbiam je nosić :)

      Usuń
  4. Kupiłam razem ze spodniami z dziurami na kolanach ;) Wygląda to świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że pokazałaś kilka zestawów, bo osobiście nie noszę kabaretek, ale fajnie wiedzieć z czym je zestawić :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że wróciły! Mam kilka par w szafie i od kilku lat czekały na swoje minut!^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  7. ekstra :) uwielbiam jeansy z kabaretkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za czasów gimnazjum zawsze łączyłam kabaretki z glanami albo trampkami :) Teraz chętnie bym je zestawiła ze spodniami z dziurami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam sobie jedną parę w zeszłym tygodniu, ale jeszcze ich nie założyłam, bo nie miałam pojęcia z czym będą dobrze wyglądać. Dzięki za te kilka inspiracji, może coś z tego wybiorę do swojej stylizacji :)

    http://oneofthebillion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W odpowiedniej stylizacji bardzo mi się podobają kabaretki :) Fajnie, że wróciły :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger