Koszula

Ostatnio wybrałam się na zakupy gdzie oczywiście poszukiwałam czegoś innego a wyszłam z zieloną koszulą :)
Musiałam ją wziąć bo od razu mi się spodobała a była na mojej liście wiosennych ubrań :P
Do tego założyłam czarne spodnie ,,skórzane" aby nadać lekkiego pazura i w takim zestawieniu planuję iść jutro na imprezę. Oczywiście na ten dzień ją wyprasuje:) 
Z biżuterii postawiłam na złote dodatki czyli naszyjnik i branosoletki.


zielona koszula | stylizacja | moda | polish blogers

        Koszula- New Yorker                     Spodnie- butik                     Naszyjnik- Yes            Bransoletki- H&M i Sinsay

Jeszcze tylko się zastanowię czy ubrać szpilki czy koturny i gotowe :)
 Co myślicie o takim połączeniu?

Przepraszam za niewyprasowaną koszulę ale nie sądziłam że wyjdą w ogóle jakieś zdjęcia gdyż przymierzałam tylko jak to wygląda :)
Potem już pomyślałam że spróbuję coś psrtyknąć i wzięłam statyw no i coś wyszło :P


10 komentarzy:

  1. Świetny zestaw. Proponuję szpilki. Miłej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna koszula, piękny odcień !

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności :) Podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i myślę, że do niej będą bardziej pasować szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że szpilki będą pasować idealnie do takiego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wyglądasz cudownie <3. Myślę, że szpilki, koturny, czy jakiekolwiek inne buty będą idealne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Erremedio bat eskaintzen dugu, hainbat osasun-arazoak tratatzeko, jada emana izan eta ale gaixotasuna guztiz sendatzeko daiteke droga bat erabiliz.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger