Mój styczeń na instagramie

Styczeń zleciał mi bardzo szybko i przyjemnie i już mamy luty który jest krótkim miesiącem.
Jak już kiedyś wam pisałam częściej niż na blogu jestem na instagramie więc chciałam wam tutaj pokazać mój styczeń na instagramie.



1. W spa z dziewczynami w Pałacu Margot. Pisałam wam o tym w TYM  poście
2. W drodze
3. Bruno robi sobie selfie :P


1. We Wrocławskiej kawiarni Nanan o której pisałam TUTAJ
2. Selfie w przymierzalni każdy ma tylko nie ja :P A to sobie zrobiłam i już mam :D
3. Szkatułka z Home&You

1. Moje nowe paznokcie
2. Te trampki pachną wiosną:P Naprawdę, jeszcze nie noszone to pachną :D
3. Ja ogarniałam Projekt 365


1. Moja pierwsza zupa krem z marchwi
2. Zimowy spacer
3. W drodze taki piękny widok


1. Piękny zapach Coco Chanel Mademoiselle
2. Mój Bruno zawsze wypija moją pokrzywę lub melisę
3. Piękna pomadka od Golden Rose

1. Pościel zakupiona w Lidlu
2. Kilka spraw do załatwienia
3.Poczułam wiosnę w mojej kuchni


1. Upiekłam czekoladowe fondanty i podałam z lodami. Ja je uwielbiam :)
2. U Jasia w odwiedzinach
3. Mała zmiana. Ścięłam włosy i zrobiłam ombre


1. Przepyszna beza z sosem malinowym i sorbetem
2. Kawa w drodze musi być a już kawa brownie na pewno:)
3. Jeszcze stała choinka :p

Oczywiście styczeń zleciał mi bardzo pozytywnie. Ciesze się że już jest luty bo jest on krótkim miesiącem i zaraz przyjdzie wiosna na którą wyczekuję cierpliwie :)

Kochani jeśli interesują was takie posty to może będę częściej dodawała, co o tym sądzicie?
Nie chcę was zarzucać potem takim ogromem zdjęć, a i tak nie wszystkie pokazałam bo nie chcę was zanudzić.


21 komentarzy:

  1. Twoje nowe paznokcie bardzo ni się spodobały! Ale najbardziej urzekł mnie Twój kot :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) A paznokcie w piątek będą już nowe 🙂

      Usuń
  2. Uwielbiam takie posty, więc wrzucaj, wrzucaj. Fryzurka bardzo twarzowa. Też się zastanawiam nad ombre. A co do zimy, to w tym roku jakoś mi żal, że się kończy. Może dlatego, że taka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że post przypadł Ci do gustu 🙂
      Dziękuje za miłe słowa:)
      Rób kochana ombre,trzeba czasami zmieniać coś na głowie 😜
      Ja nie lubię zimy ale fakt że taka biała jest ładna 🙂

      Usuń
  3. Super fotki, a paznokcie szaro czarne... petarda! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja lubię takie zdjęciowe mixy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajniutkie te zdjęcia. Spodobała mi się ta szufladka na biżuterię z Home&You oraz kot oczywiście :D

    Ciekawy blog kochana, zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze chciałąm mieć takiego kota, zazdroszczę :) ja mam szynszyle :D
    http://olusky.blogspot.com/2017/02/najmodniejszy-kolor-w-tym-sezonie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szynszyle są urocze ale trzeba mieć do nich cierpliwość:) Miałam kiedyś jedną i strasznie gryzła mi wszystkie kable jakie napotkała 😕 No i wariowała po nocy że spać nie dała bo one prowadzą nocny tryb życia 🙂Ale za to razem skubałymy słonecznik ona stawała na dwóch łapkach brała ziarenko i odbierała ząbkami. Łupinę wyrzucała a ziarno jadła 😊Kochana była ale i złośnica 🙂
      Twoja też taka jest ?

      Usuń
  7. Bruno jet przepiękny!!! Fajny pomysł na posta, faktycznie styczeń upłynął Tobie bardzo miło :) Dziękuję że do mnie wpadłaś na bloga, jest mi bardzo miło. Buziaki:**

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam mixy :) Jako kociara dojrzałam fajnego kociaka :)

    oczywiście obserwuję tu i na insta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe Bruno :D mówisz, że lubi podkradać Ci herbatki? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne zdjęcia.!
    Masz pięknego kota - ja obecnie przeprowadziłam się do innej miejscowości i niestety moje pupilki zostały z rodzicami.:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki uroczy kotek *.* Fajny post, podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe zdjęcia ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger