Nanan



Nanan to niedawno powstała cukiernia we Wrocławiu. Jak tylko się o niej dowiedziałam to postanowiłyśmy się z koleżanką tam wybrać.

Miejsce jest niesamowite pod względem prostoty wystroju.Po wejściu od razu czuć miły klimat jaki tam panuje. Dookoła wszędzie pastelowy róż który ani trochę nie przytłacza a wręcz przeciwnie napawa radością i optymizmem. Uwielbiam takie minimalistyczne wystroje wnętrz.







Kolejną zaskakującą rzeczą jaka wpada w oko po otwarciu drzwi to desery. Wyglądają obłędnie i nie ukrywam że ciężko wybrać który posmakować :) Jest duży wybór smaków więc każdy może znaleźć coś dla siebie. W ofercie są nie tylko ciasteczka ale i eklerki, makaroniki i ciasta na zamówienie. Smaki są obłędne i w połączeniu z pyszną kawą i muzyką jak tam gra można się naprawdę rozmarzyć.


 Nawet dla męża przywiozłam serduszko :) Bardzo mu smakowało i mówił że teraz już razem musimy się tam wybrać.
Przyznam że mu kawałek serca podgryzłam i było pyszne :)



 Więc tak jak mąż powiedział na pewno tam zajrzymy. Miejsce jest cudowne dla każdego kto chce miło spędzić czas a przy tym smacznie zjeść coś słodkiego.
Nie mogę też zapomnieć o obsłudze która jest naprawdę świetna. Od początku zostałyśmy przywitane z uśmiechem. Pani podpytała jakie lubię smaki  i pomogła w wyborze który będzie mi smakować, to się naprawdę ceni.

Lubicie czasem wyskoczyć z koleżanką na kawkę i oderwać się od wszystkiego ?
Skusiłybyście się na taką cukiernię, a może już tam byłyście ?






16 komentarzy:

  1. Jadłabym jak szalona takie smakowitości! :) A w tej kawiarni jeszcze nie byłam. Nie wykluczam odwiedzin :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sądziłem, że różowe wnętrza mogą się prezentować tak ciekawie, naprawdę udało im się uniknąć słodziutkiego klimatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo uważam :)

      Usuń
  3. Gdybym tam weszła to poczułabym się jak w Paryżu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O boże ale cudowne miejsce! jak tylko będe we Wrocławiu to muszę tam wstąpić ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe miejsce! Jak będę kiedyś we Wrocławiu to chętnie tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, wizualnie jest to chyba najładniejsza cukiernia, jaką widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale klimat... już czuje tą słodycz na odległość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, klimatyczne miejsce :) ładnie urządzone i wszystko tak apetycznie wygląda :) zajrzę przy okazji wizyty we Wrocławiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś czuję, że jakbym tam weszła to ciężko by było mnie stamtąd wyciągnąć. Bardzo lubię takie miejscówki :)

    Pozdrawiam ♥
    Ola z bloga: vleksvndrv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ urokliwe miejsce! Pluszowe ściany są ekstra !
    Obserwuję i będę tu zaglądać częściej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna , Blogger