Świeczki z H&M Home

Jakiś czas temu na snapie opowiadałam o świeczkach które zakupiłam w H&M.
Dzisiaj chciałam je wam bliżej przedstawić. Nie ukrywam że wybór był niełatwy bo mają naprawdę ciekawe i ładne świeczki ale ja wybrałam dwie co najbardziej przykuły moją uwagę.

Jedna świeczka jest o zapachu Clean Cotton i przyznam że najbardziej pasuje do sypialni. Jej zapach jest delikatny ale bardziej taki pod mydlany podchodzi. Mi się bardzo podoba.
Po zapaleniu czuć lekki zapach ale nie jest on na szczęście taki duszący jak większości te zapachy mydlane.

Kolejna świeczka znajduje się w zapewne większości już wam znanym ananasie.
Oczywiście zakupiłam ją nie przez zapach a przez opakowanie gdyż zapachu ona nie posiada :)
Ślicznie się prezentuje na półce i nie ukrywam że stoi tam raczej jako dekoracja.

h&m candle
h&m candle home
candle decor home

 Macie którąś z nich?
A może macie jakieś inne świeczki godne polecenia co ładnie pachną bądź mają śliczne opakowania?
Dawajcie znać bo ja ciągle mam ich mało:)





24 komentarze:

  1. Ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tych świeczek :) ładne zdjęcia!
    ja ostatnio dużo wosków YC palę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ananas ładny :) powąchała bym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie sie prezentują, ja nie miała niestety z nimi styczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie mam żadnej z nich ale kusi mnie ten ananas bardzo ładnie wyglada, tylko bardziej zachęciłaś do zakupu 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ananas jest świetny!
    http://Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają cudownie :) uwielbiam świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja te ananasowe swieczki widzialam w Primarku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny dodatek do każdego wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sprawa, też mam tego ananaska z H&M :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Clean Cotton na pewno by mi się spodobał! Uwielbiam czyste,mydlane zapachy,świeczek z H&M jeszcze nie miałam ale zapamiętam jak będę przechodzić obok tego skkepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to ładny zapach. Polecam :)

      Usuń
  12. Sliczne opakowanie. Ja uwielbiam świeczki ten cały klimat, ostatnio kupiłam w sklepie po 5 zł taką małą białą latarenkę i teraz na okrągło coś w niej świeci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tych z H&M jeszcze nigdy nie kupowałam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapewniamy lekarstwa do leczenia różnych problemów zdrowotnych, stosując lek, który został przewidziany i ziarna można leczyć chorobę całkowicie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie również zachwycił ananas! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam świeczki, cudne

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam , że w H&M można znaleźć świeczki :)
    Sama bym się skusiła na tą w kształcie ananasa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeśli chcesz czegoś mocniejszego to spróbuj świeczek Yankee :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam ale ananas wygląda świetnie! Ja przyznam, że ostatnio kupuję nałogowo świeczki w szkle Avril z Biedronki, są tanie a pięknie pachną, szczególnie lawenda i pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger