Wire nails - nowy trend 2017

Wire nails opanował instagram. Nowy trend zapoczątkowała koreanka Eun Kyung Park właścicielka salonu Unistella.
Wire nails to zdobienie paznokci za pomocą możliwie najcieńszego drucika w kolorze złota i srebra. Należy uważać aby końcówki drucika nie były ostre i aby były dobrze zagięte ponieważ inaczej będą zaciągały o ubrania. Za pomocą pęsety wygina się je w różne kształty i przenosi na paznokcie. Mają różne kształty od literek, kwiatków,serc po ramki w około paznokcia.

Zresztą sami zobaczcie

wire nails | nails
manicure-2017
trend-manicure-2017
wirenails-2017
wire-nails-2017
wire-nails-trend

 Myślę że takie zdobienie jest już bardziej odważne i osoby które wolą delikatny manicure się na to nie pokuszą, chociaż kto wie :)

Mi osobiście te czarne ze złotym drucikiem przypadły do gustu ale nie wiem czy potrafiła bym tak chodzić z tym na co dzień. Ja pomimo że miewam przeróżne wzory i kolory na paznokciach to druciki bym sobie nie dała bo już bym czuła dyskomfort.
Na zdjęciach się fajnie ogląda i podziwia ale w rzeczywistości chyba bym się źle w takich czuła.

A wam jak przypadł nowy trend na wire nails ?
Zrobiłybyście sobie takie?



19 komentarzy:

  1. Ciekawie to wygląda :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie też się zastanawiam, czy nie przeszkadzajaw codziennych czynnosciach...

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się rozejrzę za drucikiem, ciekawie to wygląda. Na co dzień nie miałabym żadnego problemu, bo często noszę mocno 'przekombinowane' paznokcie. Dla mnie są jak biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To daj znać jak zrobisz :)Powiesz jak się sprawdza i chętnie zobaczę jak wyjdzie :)

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o mnie, to średnio mi przypada do gustu ;) Choć takie delikatne zdobienie jeszcze ładnie wygląda :) Z moimi paznokciami jest zwykle mało szału, bo stawiam najczęściej na jeden kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, nie słyszałam o tym ;o Ale fajnie to wygląda. Nie wiem czy sama bym się odważyła takie pazurki zrobić, chociaż ostatnia propozycja ciekawa :D Zastanawia mnie tylko ile taki drucik na paznokciach się trzyma :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz spotykam się z takim trendem. Wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny trend, ale jedno mnie zaczęło ciekawić - jak trwałe to jest i co z korozją o ile taka występuje - miejmy nadzieje że nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, czarne z drucikiem pięknie się prezentują i nie ukrywam, że sama chętnie pokusiłabym się o zrobienie takich! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie powiem, całkiem fajnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Na niektórych paznokciach to fajnie wygląda ale na pozostałych wręcz przeciwnie :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Druciki doprowadziłyby mnie do szału, nie lubię mieć żadnych kryształków/perełek czy innych wypukłości na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam takiej metody ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się to nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przekonuje mnie ta "paznokciowa moda" ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger