Wishlista wiosna 2017



 Wiosnę już czuć w powietrzu i za oknem słońce coraz częściej co mnie bardzo cieszy. Uwielbiam wiosnę najbardziej ze wszystkich pór roku.

Skoro i idą cieplejsze dni to trzeba w szafie zrobić porządki i pochować puchowe kurtki, grube płaszcze i zaopatrzyć się w coś lżejszego.
Ja jestem na etapie poszukiwań kilku rzeczy które już są na mojej wishliście. Sami zobaczcie

wishlista

1. Boyfriendy to spodnie które teraz nachalnie poszukuję. Uwielbiam je szczególnie w połączeniu z kardiganem i białymi trampkami. Te mają jeszcze śliczną aplikację kwiatka

2. Etui na Iphone potrzebne na gwałt :) Mam tylko jedno i już się z lekka zużyło. To z Bibloo wygląda świetnie a do tego w świetnej cenie.

3. Nie lubię kupować okularów ponieważ mało jakie mi pasują, przynajmniej ja tak myślę i mam kilka par a w każdych się źle czuje. Szukam jakiś co wreszcie mi się spodobają i będę się w nich dobrze czuła. Te są ładne i delikatne z Mohito

4. Ramoneska to moja ulubiona kurtka od kilku lat. Nie może jej zabraknąć w mojej wiosennej garderobie. Pasuje praktycznie do każdej stylizacji i jest niezastąpiona. Poprzednia jest już dość zużyta więc szukam kolejnej. Ta jest bardzo ładna, bez udziwnień taka klasyczna.

5. Chloe to jest woda o której wiele dobrych opinii słyszałam i czytałam na waszych blogach a sama jeszcze nie miałam. Obiecuję sobie że wreszcie się w nią zaopatrzę.

6. Ta duża torebka chodzi mi po głowie jak tylko ją zobaczyłam.

7. Ciągle wybieram się na basen i nie mogę się wybrać bo poszukuję odpowiedniego stroju który by pasował do mojej figury i ukrył moje boczki :P Jednoczęściowy kostium kąpielowy a do tego wyszczuplający to jest to czego szukam. Ten jest idealny.




Tak naprawdę to jest jeszcze wiele rzeczy które by mi się przydały ale staram się już kupować tylko rzeczy które jestem pewna że będę nosiła. Niestety mam w szafie wiele które kupiłam pochopnie i nie przemyślanie a nie nosiłam ani razu i już nie chcę popełniać tych błędów.

Lubię poszukiwać odzież na stronie Allani ponieważ jest tam bardzo duży wybór i można znaleźć fajne rzeczy wielu marek.

A wy, macie już swoją wishlistę na wiosnę?






6 komentarzy:

  1. Już marzę o tym żeby schować zimowe kurtki :) chyba czas na porządki w szafie :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też muszę zaopatrzyć się w jakiś strój kąpielowy bo wybieram się na ten basen i nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo rzeczy z tej listy znalazło by się zapewnie na takiej mojej :) Boyfriendy też mi się strasznie podobają i będę na takie polować. Kurtkę skórzaną akurat mam, ale ten kostium kąpielowy dla mojej figury też byłby dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  4. zycze spelnienia listy :) ja swojej nie mam, kupuje na bieżąco :D

    OdpowiedzUsuń
  5. strój i torba rewelacja. takich szukałam:-)
    zapraszam na moja wishliste
    http://testujacarodzina.eu/hbhb/odziez/230-wiosenna-wishlista-z-newchic

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zostawienie komentarza:)
Na każde zadane pytanie odpowiadam pod nim:)
Nie pytaj czy obserwujemy,jeśli podoba Ci się mój blog to śmiało go obserwuj:)

Copyright © 2014 tyyna | blog urodowy , Blogger